۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افزایش مساجد بین راهی و وجود نمازخانه در همه ادارات از دستاوردهای مطلوب در حوزه نماز است
کد خبر: ۱۳۳۰۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین:

افزایش مساجد بین راهی و وجود نمازخانه در همه ادارات از دستاوردهای مطلوب در حوزه نماز است

مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: در حال حاضر تعداد مساجد بین راهی و برگزاری نماز جماعت در مدارس افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته و همه ادارات نمازخانه دارند که از دستاوردهای مطلوب در حوزه نماز به شمار می‌آید.

افزایش مساجد بین راهی و وجود نمازخانه در همه ادارات از دستاوردهای مطلوب در حوزه نماز است
حجت‌الاسلام سید قریش موسوی در حاشیه برگزاری نمایشگاه عطر حضور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: به دلیل محدودیت زمانی و مکانی امکان حضور همه در اجلاس نیست از این رو برای بهره‌مندی مردم استان از اجلاس سراسری نماز، نمایشگاه عطر حضور برگزار شد تا همه بتوانند آثار و عملکردها را ببینند و با دستاوردهای نماز آشنا شوند.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه و اقدامات انجام شده بدون شک دارای اثرات ارزشمندی به ویژه برای گروه سنی کودکان و نوجوانان خواهد بود.

مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای نماز ارائه و قدم‌های خوبی در جهت نهادینه کردن فرهنگ نمار برداشته شده است که باید میزان رضایتمندی از عملکردها و یا نواقص و نارسایی‌ها را از بازدیدکنندگان جویا شد تا با برطرف کردن مشکلات، شاهد انجام اقدامات اساسی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ نماز باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد مساجد بین راهی و برگزاری نماز جماعت در مدارس افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است و همه ادارات نمازخانه دارند که از دستاوردهای خوب در حوزه نماز به شمار می‌آید که البته کافی و مطلوب نیست.

موسوی در پایان بیان کرد: باید طوری باشد که به فرمایش مقام معظم رهبری چراغ نماز در همه خانه‌ها و خانه دل‌ها روشن شود که در این صورت می‌توان گفت عملکردها در سطح مناسبی بوده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان