۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آیت‌الله‌ حائری شیرازی استعفای خود را هنوز به وزارت کشور نداده/حمایت از فهرست جامعه مدرسین
کد خبر: ۱۳۲۹۵۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آیت‌الله‌ حائری شیرازی استعفای خود را هنوز به وزارت کشور نداده/حمایت از فهرست جامعه مدرسین

آیت‌الله‌ محی‌الدین حائری شیرازی برای اینکه در تقابل با جامعتین اقدامی صورت نگیرد و در راستای کمک به ائتلاف و فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف دادند.

آیت‌الله‌ حائری شیرازی استعفای خود را هنوز به وزارت کشور نداده/حمایت از فهرست جامعه مدرسین

محمدعلی حائری شیرازی فرزند آیت‌الله‌ محی‌الدین حائری شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین پیرامون موضوع اعلام انصراف پدرشان از نامزدی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: به دلیل تماسی که آقای عبدالهی از جامعه مدرسین با پدر بنده داشتند ایشان راغب به نامزدی در انتخابات پیش رو شدند و در نهایت تصمیم گرفتند در این انتخابات به عنوان یک کاندید شرکت کنند.

وی تصریح کرد: ‌اما در نهایت به دلیل مطرح شدن لیست اولیه جامعه مدرسین ایشان تصمیم گرفتند برای اینکه در تقابل با جامعتین اقدامی صورت نگیرد و در راستای کمک به ائتلاف و فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف دادند.

محمدعلی حائری شیرازی با بیان اینکه البته ایشان هنوز درخواست کناره‌گیری خود را رسماً به وزارت کشور تحویل نداده‌اند اظهار داشت: تاکنون نیز اصلاح‌طلبان هیچ دعوتی از ایشان برای حضوردر لیست خاصی نداشته‌اند چون موعد دعوت احزاب و جریانات خاص هنوز نرسیده ‌است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/PESE0P

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان