۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حتی یک ریال از اعتبار ۴۰۰ میلیاردی برای توزیع شیر مدارس اختصاص نیافت
کد خبر: ۱۳۲۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مشاور اجرایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش:

حتی یک ریال از اعتبار ۴۰۰ میلیاردی برای توزیع شیر مدارس اختصاص نیافت

مشاور اجرایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت:‌ از محل هدفمندی یارانه‌ها ۴۰۰ میلیارد تومان برای توزیع شیر در مدارس باید در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گرفت ولی تا به امروز حتی یک ریال نیز در اختیار این وزارتخانه قرار نگرفته است.

حتی یک ریال از اعتبار ۴۰۰ میلیاردی برای توزیع شیر مدارس اختصاص نیافت
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، منصور مجاوری اظهار داشت: قرار بود بودجه لازم برای تامین توزیع شیر در مدارس از دو محل هدفمندسازی یارانه‌ها و بودجه عمومی دولت تامین شود ولی تاکنون از محل هدفمندی یارانه‌ها بودجه‌ای برای تامین هزینه‌های خرید شیر در مدارس و ترویج فرهنگ مصرف شیر بین دانش آموزان در اختیار وزارت آموزش‌وپرورش قرار نگرفته است.

وی افزود:‌ تا این تاریخ هیچ اعتباری از محل هدفمندی یارانه‌ها برای توزیع شیر مدارس در اختیار آموزش پرورش قرار نگرفته است.آموزش و پرورش در صورت عدم ابلاغ اعتبار مربوطه توانایی توزیع شیر در مدارس را نخواهد داشت.

مشاور اجرایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ تاکنون به طور میانگین 30 نوبت شیر در مدارس دولتی و غیر دولتی سراسر کشور و در تمامی دوره‌های تحصیلی توزیع شده است.اعتبارات شیر از دو محل هدفمند‌سازی یارانه‌ها و بودجه عمومی به ترتیب 400 و 150 میلیارد تومان بود ولی تا به امروز فقط 75 درصد از 150 میلیارد تومان مربوط به بودجه عمومی تامین اعتبار شده است.

مجاوری ادامه داد: در صورتی که اعتبار مربوطه از طرف مسئولین تامین نشود، آموزش و پرورش به منظور جلوگیری از ایجاد تعهد مازاد بر اعتبار ابلاغی ، قادر به تامین شیر مدارس نخواهد بود.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان