۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بهزیستی بهترین مجری ترویج نماز در مهدهای کودک است
کد خبر: ۱۳۲۷۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

بهزیستی بهترین مجری ترویج نماز در مهدهای کودک است

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: بهزیستی بهترین مجری ترویج نماز در مهد‌های کودک است.

بهزیستی بهترین مجری ترویج نماز در مهدهای کودک است
به گزارش صبح قزوین  حسین افشار مقدم، مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به حضور پررنگ بهزیستی در نمایشگاه عطر حضور اظهار کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط بهزیستی کل کشور در حوزه نماز همچون کتب چاپ شده، نرم افزارها و خدمات ارائه شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز دو غرفه به بهزیستی استان قزوین اختصاص یافته که با برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته هر روز دو گروه از جامعه هدف سازمان اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولین جسمی، کودکان مهاد کودک و معلولین ذهنی در غرفه‌ها حضور یافته و در راستای اهداف نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

افشار مقدم با اشاره به فعالیت‌های بهزیستی استان در نمایشگاه عطر حضور عنوان کرد: در یکی از غرفه های عملکرد سازمان بهزیستی کلیه استان‌ها در قالب جداول آماری و عکس و غیره ارائه شده است.
وی ادامه داد: غرفه دیگر به ارائه هنرهای دستی کودکان مهاد کودک و مراکز نگهداری با موضوع نماز، مشاوره خانواده و ارائه راهکار در زمینه‌ تربیتی کودکان اختصاص یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع نماز، اهدای جوایز و کتاب‌هایی با موضوع نماز به خانواده‌ها و کودکان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف با موضوع شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز، نشست خانوده مطهر ویژه کارکنان بهزیستی، توزیع بسته فرهنگی و توزیع کارت یاوران نماز ویژه سنین سه تا شش سال از دیگر فعالیت‌های غرفه سازمان بهزیستی در این نمایشگاه می‌باشد.

افشار مقدم با تاکید بر اهمیت توجه به اصل نماز تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهند افرادی که به هر نحوی دچار انحراف و کج‌روی در جامعه شده‌اند، از اعتقادات مذهبی پایین‌تری در مقایسه با سایر افراد جامعه برخوردار هستند چراکه دین و مذهب بزرگ‌ترین عامل بازدارنده هرگونه کج‌روی و انحراف به شمار می‌آید.

مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه بهزیستی بهترین مجری ترویج نماز در مهاد کودک است، گفت: بیش از ۷۰ درصد شخصیت افراد در سنین پیش از دبستان شکل‌ می‌گیرد که در این راستا بهزیستی اقدامات لازم برای استفاده از روحانیان را در مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها برای آموزش نماز، احکام، معارف اسلامی و آموزش مربیان فراهم نموده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان