۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسئله نماز یکی از موضوعات مهم و تأثیرگذار در زندگی هر انسانی است
کد خبر: ۱۳۲۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مسئله نماز یکی از موضوعات مهم و تأثیرگذار در زندگی هر انسانی است

استاندار قزوین گفت: نماز یکی از موضوعات مهم و تأثیرگذار در زندگی هر انسانی است و امیدواریم با بازدید مردم و به ویژه نسل جوان جرقه‌ای در ذهن آنها نسبت به توجه و اهتمام بیشتر به انجام فرائض الهی به‌وجود آید.

مسئله نماز یکی از موضوعات مهم و تأثیرگذار در زندگی هر انسانی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین در بازدید از نمایشگاه عطر حضور اظهار کرد: نمایشگاه اجلاس نماز یکی از برجسته‌ترین نمایشگاه‌های استان در طول این مدت بوده است.

وی افزود: نماز یکی از موضوعات مهم و تأثیرگذار در زندگی هر انسانی است و امیدواریم با بازدید مردم و به ویژه نسل جوان جرقه‌ای در ذهن آنها نسبت به توجه و اهتمام بیشتر به انجام فرائض الهی به‌وجود آید.

استاندار قزوین درباره تأثیر نمایشگاه در توسعه فرهنگ نماز گفت: یکی از ابزارها و روش‌های معرفی هر موضوعی که به صورت عملی و ملموس است قالب نمایشگاه‌هاست، در واقع این نمایشگاه می‌تواند به عنوان ابزاری در خدمت نماز برای معرفی آثار و موضوعات نماز باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید مساجد، مدارس، خانواده‌ها و تمام دستگاه‌های استان در راستای توسعه و ترویج نماز گام بردارند، برپایی نماز جماعت در مساجد، مدارس و نماز جمعه و توجه به توسعه کمی و کیفی اقامه نماز از برنامه‌ها و اقدامات قابل توجه می‌باشد.

همتی اضافه کرد: یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد آیاتی است که می‌خوانیم و باید ترجمه آیات را بدانیم و رفتار و اندیشه‌هایمان مبتنی بر همین آیات باشد، توجه به آیات نماز و ترجمه‌های آن، تحول عظیم و سازنده برای هر انسان به وجود می آورد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان