۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین روزانه برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان کلاس‌های آموزشی با موضوع نماز برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۳۲۵۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت استان:

روزانه برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان کلاس‌های آموزشی با موضوع نماز برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت استان گفت: روزانه برای ۲۰۰ نفر از دانش آموزان کلاس‌های آموزشی در طرح‌های آموزش عملی نماز، گفتمان دینی و جشن شکوفایی برگزار می‌شود.

روزانه برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان کلاس‌های آموزشی با موضوع نماز برگزار می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، محرم ملایی رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در بازدید از نمایشگاه اجلاس نماز گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه اجلاس سراسری نماز ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین دانش آموزان، کودکان و نوجوانان می باشد که در قالب برنامه های مختلف در زمینه نماز ارائه می شود.

وی افزود: آموزش و پرروش استان قزوین در این نمایشگاه به معرفی برنامه های نماز ازجمله طرح عملی نماز، طرح مبین، طرح جامع نماز، گفتمان دینی، دستاوردهای سایر استان ها درحوزه نماز می پردازد.

ملایی اضافه کرد: اجرایی کردن برنامه های نماز در سطح مدارس و مناطق و آشنایی بیشتر دانش آموزان با نماز و احکام و معارف دینی از مهم ترین دستاوردهای آموزش و پرورش در این نمایشگاه است.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت استان در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه در جهت کمک به فرآیند دینی دانش آموزان تشکیل شده و احساس نیاز دانش آموزان در این حوزه حس می شود، همچنین با پخش بروشورها و محتواها و نرم افزارهای موجود با موضوع نماز، در جهت روشنفکری این عزیزان قدم برمی‌داریم.

وی تصریح کرد: روزانه به طور ثابت 400 دانش آموز به همراه مربیان و معلمان از غرفه های نمایشگاه بازدید می کنند و روزانه برای 200 نفر از دانش آموزان کلاس های آموزشی در طرح های آموزش عملی نماز، گفتمان دینی و جشن شکوفایی برگزار می شود.

ملایی در ادامه از ارائه لوح های فشرده های آموزشی رایگان خبر داد و افزود: نمایش آخرین محصولات اقامه نماز و دستاوردهای سایر استان ها و اهداء جوایز به برگزیدگان مسابقات مختلف فرهنگی، هنری از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه می باشد. 

وی در پایان تأکید کرد: طراحی یک نمونه نمازخانه مدرسه در محل نمایشگاه و همچنین فروش کتاب های متناسب با کودکان و نوجوانان در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز برگزاری مسابقات نقاشی و خوشنویسی از ابتکارات آموزش و پرورش استان قزوین در نمایشگاه امسال می باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان