۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعتراض سخنران مراسم به چاپ بَنر تشریفاتی دانشگاه آزاد قزوین
کد خبر: ۱۳۲۵۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید نهاد رهبری دانشگاه امام(ره) صورت گرفت؛

اعتراض سخنران مراسم به چاپ بَنر تشریفاتی دانشگاه آزاد قزوین

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید نهاد رهبری دانشگاه امام(ره)، سخنران این برنامه به چاپ پوستر خودش توسط دانشگاه آزاد اعتراض کرد.

اعتراض سخنران مراسم به چاپ بَنر تشریفاتی دانشگاه آزاد قزوین
به گزارش خبرنگار دانشگاه   صبح قزوین ، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید نهاد رهبری دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین ظهر امروز(یکشنبه) با حضور حجت الاسلام محمدیان، رئیس نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه‌های سراسر کشور و مسئولین استانی، مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد قزوین و اساتید و دانشجویان این دانشگاه در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم در ابتدا دکتر نائینی، ریاست دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به سخنرانی پرداخت و پس از آن نیز آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس سابق نهاد رهبری دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و سپس حجت الاسلام منصور زارعی به عنوان رئیس جدید دفتر نهاد رهبری این دانشگاه به سخنرانی پرداختند.
سخنران پایانی این مراسم حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه‌های سراسر کشور بود که به پیشینه علمی و فرهنگی استان قزوین اشاره کرد و وجود نهاد رهبری در دانشگاه‌ها را همراه خوبی برای ریاست دانشگاه در راستای اجرایی شدن مسائل فرهنگی دانست.
نکته حاشیه دار این مراسم در زمان سخنرانی این مسئول رخ داد.
هنگامی که حجت الاسلام محمدیان در مورد مباحث اخلاقی سخن می‌گفت، ناگهان با اشاره به انتهای سالن گفت: آن پوستری که در حال انتقالش به جلوی سالن هستید، چیست؟!
در این هنگام همه حضار با نگاه به انتهای سالن متوجه منظور سخنران جلسه شدند.
دونفر از مسئولین سالن در حال حمل پوستر بزرگ نصب شده‌ای بر روی جایگاه متحرکی بودند که با اعتراض سخنران جلسه ایستادند.
رئیس نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه‌های سراسر کشور اذعان کرد: هرکس این بنر را با عکس من چاپ کرده اجازه ندارد هزینه آن را از نهاد رهبری بگیرد و باید خود مبلغ آن را بپردازد، نهاد رهبری از این هزینه‌ها ندارد که برای اشخاص مختلف انجام دهد.
وی ادامه داد: این نوع از بَنرهای خوش آمدگویی باید فقط ویژه رهبر معظم انقلاب یا در تقدیر از مقام بزرگ امام راحل باشد.
در این هنگام یکی از حضار با صدای بلند در سالن در پاسخ به این مسئول گفت: دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین این پوستر را تهیه کرده است و یکی دیگر هم در پاسخ به این فرد عنوان کرد: دانشگاه آزاد شهریه‌های ما را می‌گیرد که پول کارهای تبلیغاتی خودش کند!
با این شرایط پیش آمده مسئولین سالن مجبور شدند بنر تهیه شده را از سالن خارج کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان