۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عدم تحویل پیکر متوفی تحت پوشش کمیته امداد توسط بیمارستان ۲۲ بهمن مشهد
کد خبر: ۱۳۲۴۸۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

عدم تحویل پیکر متوفی تحت پوشش کمیته امداد توسط بیمارستان ۲۲ بهمن مشهد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی وزارت بهداشت به نگه‌داری جسد متوفی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط بیمارستان ۲۲ بهمن شد.

عدم تحویل پیکر متوفی تحت پوشش کمیته امداد توسط بیمارستان ۲۲ بهمن مشهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، نصر الله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: اعتبارات استان خراسان رضوی علی رغم وعده‌های مطرح شده به هیچ عنوان افزایش نیافته است. سهم اعتبارات عمرانی در پیوست قانون و سهم اعتبارات استان در ماده 180 و در سرجمع اعتبارات استان خراسان رضوی کاهش پیدا کرده است.

«مصوبات سفر رئیس جمهوری که با حضور شخص آقای روحانی تصویب و اعلام شده بود، متاسفانه بر زمین مانده است. مسائل مختلفی همانند ساماندهی کشلرود، تکمیل ساختمان نیمه تمام بیمارستان امام رضا(ع)، موضوع زیارت و موضوع مشهد 2017 علی رغم وعده های داده شده هیچ اقدامی صورت نگرفته است.»

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیماری که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده، توسط اورژانس به بیمارستان 22 بهمن مشهد متعلق به دانشگاه آزاد منتقل می‌شود.

وی افزود: اعضای خانواده این فرد که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بودند تقاضای انتقال این بیمار را به بیمارستان دولتی می‌کنند اما مسئولین بیمارستان 22بهمن مجوز انتقال بیمار را صادر نمی کنند تا این بیمار در نهایت فوت می‌کند.

«علیرغم پرداخت دوسوم مطالبات گزاف این بیمارستان توسط کمیته امداد و مردم خیر اما متاسفانه با گذشت یک هفته این مرحوم در سردخانه بیمارستان نگه داشته شده است. بیمارستان جسد متوفی را تحویل بازماندگان و خانواده این مرحوم نمی‌دهد.»

پژمانفر همچنین تصریح کرد: رئیس این بیمارستان که باید نام بنگاه تجاری بر آن گذاشت، گفته است که حتی اگر رئیس جمهوری نامه دهد تا الباقی طلب بیمارستان پرداخت نشود پیکر متوفی را تحویل نخواهد داد.

نماینده مردم مشهد و کلات در پایان خاطرنشان کرد: خطاب من به وزیر بهداشت این است که ما نگران این هستیم که بیمارستان در ازای مطالبات خود بفروشد. امروز چه کسی در خصوص این مسئله پاسخگو است؟ تمام مسئولین استان خراسان رضوی و نمایندگان مجلس به مدیر بیمارستان 22 بهمن مشهد نامه نوشته‌اند اما همچنان پیکر این متوفی در سردخانه نگه داری می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/LQ0KC5

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان