۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کی‌روش فروردین‌ماه از تیم ملی ایران جدا می‌شود
کد خبر: ۱۳۲۳۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سایت قطری مدعی شد

کی‌روش فروردین‌ماه از تیم ملی ایران جدا می‌شود

یک سایت خبری اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فروردین سال آینده و بعد از بازی با عمان و هندوستان از ایران جدا خواهد شد.

کی‌روش فروردین‌ماه از تیم ملی ایران جدا می‌شود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، سایت «دوحه استادیوم پلاس» با اعلام خبر جدایی سرمربی تیم ملی ایران در ماه مارچ نوشت: ایران دو بازی دیگر در مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در پیش دارد و به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش بعد از این دو بازی از ایران جدا می‌شود.

این خبر را «یک منبع موثق و آگاه» در جریان مسابقه تیم فوتبال امید ایران در راه انتخابی المپیک به سایت دوحه استادیوم اعلام کرده و یک روز بعد از حذف ایران رسانه‌ای شده است.

در ادامه این خبر آمده است: ایران بعد از ۶ مسابقه در مرحله انتخابی جام جهانی در گروه چهارم با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و دو بازی باقی مانده آنها مقابل عمان و ایران در روزهای ۲۴ و ۲۹ مارچ برگزار خواهد شد. کی‌روش سرمربی پیشین رئال مادرید و دستیار سابق الکس فرگوسن در منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۱ با قراردادی دو سال و نیمه به تیم ایران ملحق شد. او تیم ایران را به جام جهانی برزیل رساند ... کی‌روش با تیم ملی در جام ملتهای استرالیا ههم حضور یافت ولی روابط فدراسیون فوتبال ایران با او خوب نبوده است.

در بخش پایانی این گزارش هم به پیشنهاد روبین کازان روسیه به کی‌روش و همچنین مشکل مالیاتی وی که باعث ممنوع الخروجی سرمربی تیم ملی و عصبانیت وی شد، اشاره شده است.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان