۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز آموزش و پرورش با ۱۳ غرفه حضور دارد
کد خبر: ۱۳۲۱۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز:

در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز آموزش و پرورش با ۱۳ غرفه حضور دارد

مسئول کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز گفت: در نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، آموزش و پرورش با ۱۳ غرفه حضور فعالی دارد.

در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز آموزش و پرورش با ۱۳ غرفه حضور دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و مسئول کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: در نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، آموزش و پرورش با 13 غرفه حضور فعالی دارد که فضایی به متراژ 156 متر مربع را در اختیار دارد.

وی افزود: غرفه‌های آموزش و پرورش به نام غرفه‌های وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه دایر می‌باشد و شامل اداره کل نوسازی مدارس دارای 2 غرفه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای 3 غرفه، سازمان دانش‌آموزی استان و خبرگزاری پانا دارای 1 غرفه و اداره کل آموزش و پرورش استان نیز دارای 7 غرفه می‌باشد.

مسئول کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز خاطرنشان کرد: مجموعه آموزش و پرورش در این نمایشگاه برنامه‌های متنوعی شامل جنگ شادی، جشن شکوفایی تکلیف دانش‌آموزی، گفتمان دینی، برپایی نمونه‌ای از نمازخانه مدارس به صورت نمادین، محفل انس با قرآن، تواشیح، آموزش عملی نماز، بازی‌های رایانه‌ای، اذان گویی و مشاوره‌های دینی برای دانش‌آموزان و بازدید کنندگان پیش بینی کرده است.

قاسمی تصریح کرد: کارشناسان آموزش و پرورش با حضور در نمایشگاه آماده ارائه خدمات به دانش آموزان، والدین و بازدید کنندگان می‌باشند.

وی در ادامه گفت: این نمایشگاه از یکم الی ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ساعت 9،30 الی 19،30 دایر می‌باشد و علاقمندان می‌توانند از دستاوردهای نماز ارائه شده در غرفه‌های مختلف نمایشگاه دیدن نمایند.

مسئول کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز تأکید کرد: در این نمایشگاه، دستگاه‌های مختلف استان به ارائه دستاوردهای خود در زمینه نماز، قرآن و عترت پرداخته‌اند که جای بسی قدردانی از همدلی و همراهی تمام مسئولین و نهادها را دارد.

قاسمی در ادامه بیان کرد: پیش اجلاس نماز با عنوان زمزمه دوست نیز قبل از اجلاس سراسری نماز در روز 5 بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان از ساعت 8،30 الی 11،30 با حضور مسئولين استان، ائمه جماعات روحاني مدارس، مديران، معاونين پرورشي و رؤساي شوراي دانش‌آموزي استان برگزار می شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان