۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پشت پرده پناهندگی کاراته‌کا ایرانی در فرانسه چه بود؟
کد خبر: ۱۳۲۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

تناقض‌گویی‌های مسئولان فدراسیون کاراته ادامه دارد

پشت پرده پناهندگی کاراته‌کا ایرانی در فرانسه چه بود؟

آیا بهتر نبود مسئولان فدراسیون کاراته حواشی سفرهای اخیر کاراته را بررسی و بعد اقدام به انجام نامه‌نگاری برای ورزشکاران غیر ملی‌پوش می‌کردند؟

پشت پرده پناهندگی کاراته‌کا ایرانی در فرانسه چه بود؟
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، تیم ملی کاراته ایران بامداد پنج‌شنبه برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان به فرانسه اعزام شد و روز گذشته خبری از ناپدید شدن آروین باقری کاراته‌کای اعزامی به این مسابقات منتشر شد. بلافاصله بعد از انتشار این خبر رسانه‌های ورزشی به انعکاس این اتفاق پرداختند و فدراسیون کاراته و محمدعلی مردانی سرپرست دبیری این فدراسیون نیز با خبرگزاری ‌ها به گفتگو پرداخت.

روابط عمومی فدراسیون کاراته در اولین اقدام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این بازیکن درخواست خود را برای حضور در مسابقات کاراته وان به صورت شخصی به فدراسیون مطرح و تمامی کارهای خود را نیز به صورت شخصی انجام داده است. فدراسیون کاراته در این بیانیه اعلام کرده است هیچ هزینه‌ای برای این ملی‌پوش انجام نداده است و او با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شده است و حتی با توجه به نامه‌نگاری‌هایی که برای این ورزشکار صورت گرفته شده است از او ضمانت‌نامه دریافت کرده است.

بعد از انتشار این بیانیه، مردانی در گفتگویی در این خصوص به اظهارنظر پرداخت که باعث ایجاد سوالاتی در این زمینه شد. سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص ناپدید شدن کاراته‌کا اعزامی در فرانسه اعلام کرد این ورزشکار با هزینه شخصی در مسابقات حاضر شده است و فدراسیون مسئولیتی در این زمینه ندارد. مردانی در ادامه اعلام کرده بود تنها مسئولیت 9 ورزشکار با فدراسیون کاراته است و بقیه ورزشکاران شخصا به این مسابقات اعزام و حتی از این ورزشکار ضمانت 20 میلیونی دریافت شده است.

در حالی که مسئولان فدراسیون با اظهارات خود از قبول این مسئولیت شانه خالی می‌کنند آیا نباید به این سوال پاسخ بدهند، چرا وقتی شناخت کافی از ورزشکاری ندارند حتی برای او نامه نگاری حضور در این مسابقات صورت گرفته است؟ آیا بهتر نبود مسئولان فدراسیون کاراته حواشی سفرهای اخیر کاراته را بررسی و بعد اقدام به انجام نامه‌نگاری برای ورزشکاران غیر ملی‌پوش می‌کردند؟

اگر قرار بود فدراسیون در قبال اعزام این نفرات مسئولیتی نداشته باشد چرا برای آنها نامه‌نگاری انجام داده است و حتی ضمانت بازگشت دریافت کرده است؟ در حالی که این روزها برای سفر هر فردی به کشورهای اروپایی ضمانت‌نامه های با ارقام بالاتر و حتی ضمانت ملکی دریافت می‌شود، آیا بهتر نبود فدراسیون که قرار بود مسئولیتی در قبال این نفرات نداشته باشد شرایط ضمانتی سخت‌تری را اجرا می‌کرد؟

امیدواریم حالا که این اتفاق به وقوع پیوسته است مسئولان فدراسیون کاراته با شفافیت بیشتری در این خصوص صحبت کنند و اگر اشتباهی از سوی آنها رخ داده است شهامت قبول این مسئله را داشته باشند.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان