۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مدیریت ضعیف تیم امید را به ناکامی رساند/ این تیم جای تجربه‌اندوزی خاکپور نبود
کد خبر: ۱۳۲۱۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

انصاری‌فرد:

مدیریت ضعیف تیم امید را به ناکامی رساند/ این تیم جای تجربه‌اندوزی خاکپور نبود

مدیر‌عامل سابق پر‌سپولیس می‌گوید مدیریت ضعیف باعث انتخاب افراد ضعیف در کادر فنی تیم امید شد.

 مدیریت ضعیف تیم امید را به ناکامی رساند/ این تیم جای تجربه‌اندوزی خاکپور نبود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، عباس انصاری فرد درباره عملکرد تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید در مسابقات انتخابی 2016 ریو ، اظها‌ر کرد: من نمی‌توانم درباره مسائل فنی اظهار نظری داشته باشم و فقط می‌توانم درباره مسائل مدیریتی صحبت کنم. آن چیزی که اهمیت دارد این است که مدیریت ضعیف نتایج ضعیفی را به همراه دارد و مدیریت قوی موفقیت را به ارمغان خواهد آورد. اگر مدیریت خوبی از سوی فدراسیون فو‌تبا‌ل در تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید انجام می‌شد، مطمئنا افراد بهتری برای کادرفنی تیم ‌ملی امید انتخاب می‌شدند.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در فو‌تبا‌ل ایران وجود دارد این است که همیشه سعی می‌کنیم مربیانی که تجربه کافی ندارند و می‌خواهیم آنها را ‌آزمایش کنیم را سرمربی تیم ملی یا تیم‌های استقلال و پر‌سپولیس می‌کنیم. یعنی از این تیم‌ها برای کسب تجربه مربیان بی‌تجربه استفاده کنیم. در صورتی که من اعتقاد دارم نباید این گونه باشد. در تیم‌های پایه از جمله تیم امید باید از مربیانی استفاده کنیم که از تجربیات بالایی برخوردار باشند، نه کسی که می‌خواهد کسب تجربه کند. همیشه با چنین مشکلاتی مواجه بودیم و به همین خاطر نتیجه‌ نگرفتیم.

انصاری فرد در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: به اعتقاد من محمد خاکپور مربی خوب و با اخلاقی است، ولی او باید در کنار مربیان بزرگ خارجی همچون کارلوس کی‌روش فعالیت کند تا به تجربیاتش اضافه شود. تیم ما از نظر تاکتیکی واقعا مشکل دارد. الان در فو‌تبا‌ل روز دنیا 70 درصد نتایجی که تیم‌ها می‌گیرند مربوط به سرمربیگری می‌شود. اگر دقت کنید می‌بینید امثال گواردیولا، وقتی به تیمی می‌روند آن تیم را متحول می کنند. ما باید چنین مربیانی را برای تیم‌های پایه‌مان استخدام کنیم تا بازیکنان از تیم‌های پایه با مربیان با تجربه کار کنند.

مدیر‌عامل سابق پر‌سپولیس در ادامه درباره حواشی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید هم گفت: حاشیه‌ها پدر تیم را در می آورد و همین موضوع باعث می‌شود که بازیکنان استرس داشته باشند. اگر مدیریت خوبی صورت می‌گرفت و حاشیه‌ها از تیم جمع می‌شد مطمئنا کمک زیادی به موفقیت تیم می‌کرد. وقتی بین مربیان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید و تیم ‌ملی درگیری وجود دارد این درگیری و استرس به بازیکنان هم منتقل می‌شود. من همیشه گفته‌ام که باید مربیان تیم‌های پایه طوری انتخاب شوند که با سرمربی تیم ‌ملی به طور کامل هماهنگ باشند و به هم کمک کنند نه این که دائما در درگیری باشند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان