۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین از آخرین اخبار انتخاباتی تا واکنش مسئولین در پی تودیع و معارفه‌های اخیر استان
کد خبر: ۱۳۲۰۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۳ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از آخرین اخبار انتخاباتی تا واکنش مسئولین در پی تودیع و معارفه‌های اخیر استان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از آخرین اخبار انتخاباتی تا واکنش مسئولین در پی تودیع و معارفه‌های اخیر استان
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.



اگر فشارخان ها سبب انتصاب مدیر کل فرهنگ و ارشاد شده ، ایشان مدیر ارشاد استانداری هستند!! نه مدیر فرهنگی مردم استان / فتح الفتوح دانستن برجام ، مبالغه گویی ودست تکان دادن برای آمریکاست
انتصاب کسانی که با فتنه گران همراه بودند و به شهدا ی سوریه و مدافع حرم می خندند، فقط منافع آمریکا برایشان مهم است را مناسب فرهنگ غنی استان نمی دانیم و اگر هم فشار خان ها سبب این انتصاب شده ، بدانید ایشان مدیر کل ارشاد استانداری است! نه مدیرکل فرهنگ و ارشاد مردم استان قزوین .



عسل بودن نصایح نماینده ولی فقیه از سوی استاندار؛ چقدر زود تلخ شد/ این انتصاب غیر فرهنگی ذائقه همه مردم را تلخ کرد
علی علی محمدی نایب رییس خانه مطبوعات استان قزوین اظهار داشت: ادعا یی عسل دانستن فرمایشات نماینده ولی فقیه از سوی استاندار چقدر زود تلخ شد واین انتصاب ذایقه همه مردم استان را تلخ کرد و عواقب سختی خواهد داشت .



کاهش 26 درصدی زمان رسیدگی به پرونده‌ها
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین از کاهش 26 درصدی زمان رسیدگی به پرونده‌ها طی هشت ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.



صحبت‌های رهبری درباره نفوذ، بیشتر جنبه اقتصادی دارد/ در مراسمات نباید از کسانی دعوت شود که علیه دولت صحبت می‌کنند
فرماندار قزوین گفت: در مراسمات نباید ازکسانی دعوت شود که علیه دولت صحبت می‌کنند و قصد تخریب دولت را داشته باشند.



امروز پرچم عدالت امام راحل در دستان رهبری است/ هرگونه تبلیغات انتخاباتی در این برهه از زمان ممنوع است و اشکال شرعی دارد
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز پرچم عدالت امام راحل در دستان رهبری است، گفت: هرگونه تبلیغات انتخاباتی در این برهه از زمان ممنوع است و اشکال شرعی دارد.



افزایش 10 درصدی جرایم رایانه‌ای در استان
رئیس پلیس فتای استان گفت: جرایم رایانه‌ای در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.



وابستگی به عناصر فتنه از دلایل اصلی رد صلاحیت‌ برخی کاندیداها بود/ وجود غرض سیاسی در تائید صلاحیت‌ها یک تهمت به شورای نگهبان است
حجت الاسلام قابل در مصاحبه اختصاصی با صبح قزوین با بیان اینکه وجود غرض سیاسی در تائید صلاحیت‌ها یک تهمت به شورای نگهبان است، گفت: وابستگی به عناصر فتنه از دلایل اصلی رد صلاحیت‌های کاندیداها بود.



اولین سوت فوتبال حبابی در قزوین زده شد
سوت فوتبال حبابی برای اولین بار در کشور در استان قزوین زده شد.



اسامی کامل نتایج تائید صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی+ جدول
پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین اسامی کامل نتایج تائید صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه جدول منتشر کرد.



سوءاستفاده جریان سیاسی اصلاح طلب از احساسات پاک مردم روستاها
شروع پشتیبانی از قشر مستضعف و محروم جامعه با پیشانی بندهای سیاسی مربوط به همین ماه‌های اخیر نیست؛ بلکه سبقه‌ای طولانی دارد.



توليد بدون صادرات در درازمدت محكوم به شكست است
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در اولين جلسه برنامه ريزي استقرار ميز صنعت در شهرستان گفت: علاوه بر توجه به اقتصاد درون زا باید ساختار سرمایه گذاری بصورت شفاف مشخص شود.



جوسازی‌های امروز علیه شورای نگهبان تاثیری در عملکرد فقهای آن ندارد
عضو خبرگان رهبری در مصاحبه با صبح قزوین گفت: استکبار جهانی با چند نهاد مهم کشورمان به صورت ویژه دشمنی دارد که یکی از آنها شورای نگهبان است.



برده‌سازی کارگران استان با دریافت چک‌های تهدیدی
یکی از شرط‌های ظالمانه برای کارگران، مطالبه چک و سفته از متقاضیان در ازای دادن فرصت «کارگری» به آنها است که طی سالیان و ماه‌های اخیر به وفور در واحدهای صنعتی استان قزوین مشاهده می‌شود.



رفتار نامطلوب سیاست‌بازان حوزه فرهنگ را مسموم کرده است
رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: تجربه‌های مختلف نشان داده است که زمانی که سیاست بازان به واسطه رفتار سیاسی خود در سپهر فرهنگ رفتار نامطلوبی داشته باشند آن فضا دچار مسمومیت خواهد شد.



خیز کشتیگیر آزادکار استان برای طلای آسیا
احسان لشگری 28 بهمن ماه تیم ملی را در پیکارهای قهرمانی آسیا در تایلند همراهی می‌کند.



رقابت فشرده 59 کاندیدای نمایندگی مجلس برای کسب 4 کرسی بهارستان

هم اکنون با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت استان مشخص شد برای کسب 4 کرسی بهارستان در کل استان 59 نفر با یکدیگر رقابت خواهند داشت.



همایش اصلاح‌طلبان حامی بانوان با حضور 5 زن!!/ حجت الاسلام روحانی با ملکه سباء مقایسه شد/ آمارهای عجیب از خورجین قوامی درآمد
جلسه اصلاح‌طلبان با سخنرانی منتجب‌نیا برای بانوان با حاشیه‌هایی چون حضور 5 زن و مقایسه رئیس جمهور با ملکه سباء همراه بود.



27 نفر در قزوین رد صلاحیت شدند/ اعلام نتایج تعیین صلاحیت خبرگان رهبری تا دوهفته دیگر
حجت الاسلام قابل با اشاره به بررسی صلاحیت کاندیداها در قزوین گفت: در این حوزه از 97 نفر ثبت نام شده 32 نفر تائید شدند و 27 نفر رد صلاحیت، 2 نفر انصراف و 36 نفر عدم احراز شدند.



محاکمه با طعم لذت!
مجری یک برنامه تاک شو همواره خود را نماینده مردم معرفی می‌کند، او چنان وانمود می‌کند که وظیفه ذاتی‌اش صیانت از حقوق بیننده است و مسائل بینندگان دغدغه اصلی‌اش برای طرح سوال است.



سست شدن پایه‌های اقتصاد در پی بحران ویرانگر فتنه 88
امروز پس از گذشت 6 سال از فتنه سال 88 که خسارت عظیمی به حوزه اقتصاد کشورمان وارد شد و تا به امروز با عوارض آن دست به گریبان هستیم.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان