۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مسئولان نباید به نتیجه مذاکرات وابسته و دلگرم باشند
کد خبر: ۱۳۱۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از سخنان ائمه جمعه استان قزوین:

مسئولان نباید به نتیجه مذاکرات وابسته و دلگرم باشند

در گزیده سخنرانی ائمه جمعه استان قزوین در روز گذشته آمده است: مسئولان نباید به نتیجه مذاکرات وابسته و دلگرم باشند بلکه باید مسئول اقتصاد مقاومتی را تا لحظه تحقق کامل در پیش بگیرند.

مسئولان نباید به نتیجه مذاکرات وابسته و دلگرم باشند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، گزینه بیانات ائمه جمعه شهذهای مختلف استان قزوین به شرح زیر است:

تاکستان
حجت الاسلام اسلامی، امام جمعه شهر تاکستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دولت باید توصیه‌های مقام معظم رهبری را در اجرای برجام چراغ راه خود قرار دهد و مراقب فریب حیله‌های برخی طرف‌های مذاکره‌کنندگان باشد.
وی افزود: مسئولان نباید به نتیجه مذاکرات وابسته و دلگرم باشند بلکه باید مسئول اقتصاد مقاومتی را تا لحظه تحقق کامل در پیش بگیرند.
الوند
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند گفت: اوباما با یک دست برجام و با دست دیگر تحریم را علیه کشور ما امضا می‌کند که این نشان‌دهنده خدعه و نیرنگ آنهاست.
آوج
حجت الاسلام هاشمی خطیب نماز جمعه آوج از مردم خواست از نمایشگاه نماز که در قزوین برپا شده است دیدن کرده و از آن بهره ببرند.
آبیک
حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر آبیک با بیان اینکه این انقلاب با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است در برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.
اقبالیه
حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه گفت: حمایت از تروریست و راه انداختن جنگ نیابتی از اصلی‌ترین راهبردهای استکبار برای مقابله با ایران و جهان اسلام است.
محمودآباد نمونه
حجت الاسلام سماواتی خطیب نماز جمعه شهر محمود آباد نمونه اظهار کرد: برگزاری قانونمند انتخابات باعث اعتماد و مشارکت بیشتر مردم و تقویت بازدارندگی در برابر دشمن خواهد شد.
محمدیه
حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد: شرکت در انتخابات یک امر واجب و حق همه مردم است و حضور گسترده آنان در پای صندوق‌های رای فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
دانسفهان
حجت الاسلام انصاری در دانسفهان گفت: در پسابرجام باید به تولید داخل و اقتصاد مقاومتی توجه داشت و از واردات کالاهای غیرضروری جلوگیری کرد.
خرمدشت
خطیب نماز جمعه خرمدشت گفت: یک کاندیدای اصلح باید در کنار تعهد و تخصص مسئولیت‌پذیر و در مقابل مردم پاسخگو باشد.
اسفرورین
حجت السلام زارعی امام جمعه اسفرورین به مسئولان توصیه کرد: همواره مواقب نفوذ دشمن باشند و نگاه خود را در خصوص آمریکا تغییر ندهند.
ضیاء‌آباد
حجت الاسلام جعفری امام جمعه ضیاءآباد گفت: امروز مهمترین نیاز جامعه ما وحدت و همدلی است که در سایه آن می‌توان آینده بسیار خوبی را رقم زد.
ارداق
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه ارداق اظهار کرد: هرکس در هر جایگاهی حق ندارد به جایگاه شورای نگهبان به عنوان نهاد قانونی خدشه وارد کند.
سگزآباد
حجت الاسلام آقاحسینی خطیب نماز جمعه سگزآباد بیان کرد: نباید اجازه دهیم رودخانه زلالی که در 22 بهمن سال 57 جوشید در طول مسیر گل‌آلود و به آن دست‌اندازی شود.
شال
حجت الاسلام موسوی شالی در نماز جمعه شهر شال گفت: تیزهوشی و مراقبت بعد از برجام مهمتر از آن است و باید مواظب عهدشکنی مستکبران باشیم.
الموت
حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت گفت: حضور گسترده در پای صندوق رای مهر تایید بر نظام است و امید دشمنان را ناامید می‌کند.
خاکعلی
حجت الاسلام بیگدلو خطیب نماز جمعه خاکعلی اظهار کرد: بهمن ماه خاطرات تلخ و شیرین ملت ایران است که در آن آینده روشن برای خود رقم زده است.
آبگرم
در نماز جمعه آبگرم، حجت الاسلام صالحی گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو باید با آگاهی کاندیداهای اصلح را به خانه ملت بفرستند.
بوئین زهرا
حجت الاسلام زرینه امام جمعه بوئین زهرا از مردم خواست افرادی را برای راهیابی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که به قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه التزام عملی داشته باشند.
انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان