۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین چنبره ليبرال هاي افراط گرا بر مناصب سياسي و فرهنگي استان
کد خبر: ۱۳۱۹۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۳ ساعت: ۲۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

تشكل هاي دانشجويي دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)طی بيانيه ای اعلام داشتند؛

چنبره ليبرال هاي افراط گرا بر مناصب سياسي و فرهنگي استان

دولت تدبير و اميد !!! با رأي شكننده ۵۰،۷ درصدي كه تنها ۰،۷ درصد از كشيده شدن انتخابات به دور دوم فاصله داشت روي كار آمد ، اين نگراني در ميان آحاد ملت به ويژه اقشار انقلابي پديدار گشت كه مبادا خاطرات تلخ دوران مديريتي ليبرال ها بر كشور بار ديگر تكرار شود و دوباره ملت شاهد انحراف دولت از خط اصيل انقلاب و آرمان هاي خميني كبير باشند

چنبره ليبرال هاي افراط گرا بر مناصب سياسي و فرهنگي استان
به گزارش صبح قزوین ؛
تشكل هاي دانشجويي دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)طی بيانيه ای اعلام داشتند؛
"با دلى پر خون و قلبى شكسته چند كلمه‏اى برايتان مى‏نويسم تا مردم روزى در جريان امر قرار گيرند. شما در نامه اخيرتان نوشته‏ايد كه نظر تو را شرعاً بر نظر خود مقدم مى‏دانم؛ خدا را در نظر مى‏گيرم و مسائلى را گوشزد مى‏كنم. از آنجا كه روشن شده است كه شما اين كشور و انقلاب اسلامى عزيز مردم مسلمان ايران را پس از من به دست ليبرالها و از كانال آنها به منافقين مى‏سپاريد، صلاحيت و مشروعيت رهبرى آينده نظام را از دست داده‏ايد. شما در اكثر نامه‏ها و صحبتها و موضعگيريهايتان نشان داديد كه معتقديد ليبرالها و منافقين بايد بر كشور حكومت كنند ... و اللَّه قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم ... و اللَّه قسم، من با نخست‏ وزيرى بازرگان (ليبرال) مخالف بودم ولى او را هم آدم خوبى مى‏دانستم. و اللَّه قسم، من رأى به رياست جمهورى بنى صدر (ليبرال) ندادم و در تمام موارد نظر دوستان را پذيرفتم ... من كار به تاريخ و آنچه اتفاق مى‏افتد ندارم؛ من تنها بايد به وظيفه شرعى خود عمل كنم ... من بعد از خدا با مردم خوب و شريف و نجيب پيمان بسته‏ام كه واقعيات را در موقع مناسبش با آنها در ميان گذارم. تاريخ اسلام پر است از خيانت بزرگانش به اسلام ... از خدا مى‏خواهم كه به پدر پير مردم عزيز ايران صبر و تحمل عطا فرمايد و او را بخشيده و از اين دنيا ببرد تا طعم تلخ خيانت دوستان را بيش از اين نچشد."
بخش هايي از نامه حضرت امام خميني (ره) خطاب به آيت الله منتظري مورخه 6/1/1368
"من در ميان شما باشم و يا نباشم به همه شما وصيت و سفارش مى‏كنم كه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. نگذاريد پيشكسوتانِ شهادت و خون در پيچ و خم زندگى روزمره خود به فراموشى سپرده شوند."
فرازي از پيام امام خميني (ره) خطاب به ملت ايران در رابطه با پذيرش قطعنامه 598 مورخه 29/4/1367
از همان ابتدا كه دولت تدبير و اميد !!! با رأي شكننده 50،7 درصدي كه تنها 0،7 درصد از كشيده شدن انتخابات به دور دوم فاصله داشت روي كار آمد ، اين نگراني در ميان آحاد ملت به ويژه اقشار انقلابي پديدار گشت كه مبادا خاطرات تلخ دوران مديريتي ليبرال ها بر كشور بار ديگر تكرار شود و دوباره ملت شاهد انحراف دولت از خط اصيل انقلاب و آرمان هاي خميني كبير باشند. اما به راستي اين نگراني از كجا نشأت مي گرفت؟!! اگر جستجويي اندك در منابع مكتوب يكي دو دهه اخير بنماييم و اظهارات دولتمردان دولت اعتدال!!! را مورد بازخواني قرار دهيم ، به روشني به ماهيت غير انقلابي و ليبراليستي آنان پي خواهيم برد كه از اين ميان تنها به دو نمونه از اظهارات و آثار شخص آقاي رئيس جمهور اشاره مي نماييم: كتاب امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران نوشته دكتر حسن روحاني (1389) و از همه مهمتر اظهارات تأمل برانگيز ايشان در صفحات 7 تا 16 فصلنامه راهبرد (بهار 1385 _ مدير مسئول: دكتر حسن روحاني).
اما وقايع تلخ ولي عبرت آموز دو سال اخير به ويژه اعطاي امتيازات گسترده به طرف غربي در برابر ستانده هاي ناچيز و كم ارزش ، به تعطيلي كشاندن بسياري از بخش هاي صنعت هسته اي ، نقض آشكار 17 مورد از 19 مورد خطوط قرمز رهبري پيرامون مذاكرات ، دروغ هاي آشكار و تناقضات بسيارِ اظهارات دولتمردان با متن انگليسي و تأكيد مي شود متن انگليسي برجام ، زدن قفل هاي متعدد بر بسياري از بخش هاي صنعت هسته اي و پذيرش محدوديت هاي درازمدت (25 سال) و حتي ابدي (for all future) مبتني بر متن انگليسي برجام ، به سقوط كشاندن رتبه علمي كشور و تشنج آفريني و حاشيه سازي در سطح دانشگاه ها به جاي حفظ آرامش تؤام با بصيرت و عقلانيت ، به مخاطره انداختن امنيت ملي كشور به واسطه پذيرش پروتكل الحاقي و حتي دسترسي هاي _ بخوانيد جاسوسي هاي _ فراتر از پروتكل الحاقي ، به مخاطره انداختن امنيت ملي كشور به واسطه استقرار بي سابقه 130 تا 150 بازرس آژانس بين المللي انرژي اتمي _ بخوانيد جاسوس هاي سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا ، اسرائيل و انگليس _ به صورت دراز مدت (Long Term) در ايران به منظور جمع آوري اخبار و اطلاعات از تمامي مراكز نظامي ، دفاعي و امنيتي كشور و كليد زدن پروژه آنسكام (UNSCOM) اين بار در ايران كه بنا بر اظهارات مقامات آمريكايي در صورت اجراي برجام از سوي ايران ، شرايط حمله نظامي به ايران بيش از هر زمان ديگري مهيا خواهد شد ، نقض استقلال و حاكميت ملي كشور به واسطه پذيرش قيموميت غربي ها همچون دوران قاجار مبتني بر متن انگليسي برجام و قطعنامه 2231 ، تحقير ملت بزرگ ايران به واسطه پر كردن قلب رآكتور آب سنگين اراك با بتن و كور كردن لوله هاي ورودي و خروجي سانتريفيوژهاي برچيده شده نطنز با رزين اپوكسي ( Epoxy Resin نوعي ماده چسبناك بسيار محكم و ضد حرارت) ، ناكامي دولت در برطرف نمودن مشكلات معيشتي ملت و ركود بي سابقه در اقتصاد كشور ، گره زدن همه مشكلات مملكت حتي بهبود آب آشاميدني !!! به لغو تحريم ها به جاي حل ريشه اي معضلات از طريق پرداختن به مباني اقتصاد مقاومتي ، عدم صداقت در برابر ملت به واسطه دروغ گويي پيرامون لغو تحريم ها و بزرگنمايي تأثير آنها در اقتصاد كشور ، خط و نشان كشيدن براي نيروهاي حزب اللهي به جاي اتخاذ مواضع محكم در برابر آل سعود ، زانو زدن وزير خارجه ايران در مقابل امير فاسد كويت در حاشيه نشست سازمان ملل متحد ، انفعال در برابر اظهارات و اقدامات خصمانه آل سعود عليه ملت ايران به ويژه در حادثه منا ، كارشكني و مخالفت با تشييع پيكر چهار شهيد يمني در آمل طي روزهاي اخير به بهانه افزايش تنش بين ايران و عربستان و ... همه و همه از ماهيت واقعي و ليبراليستي دولت راستگويان !!! حكايت دارد و به واسطه افتضاحات بيشماري كه دولتمردان قاجاري در اين دو سال و نيم به بار آورده اند به احتمال قريب به يقين اين دولت اولين دولت چهارساله ايران خواهد شد.
دولت ليبرال در سطوح استاني نيز در صدد اشاعه تفكرات و منويات ليبراليستي خود به ويژه در عرصه هاي سياسي و فرهنگي مي باشد چرا كه استان قزوين در هفته هاي اخير شاهد برخي تغييرات در سطوح مديريتي استان به ويژه انتصاب استاندار جديد بود كه اين انتصاب در شرايطي كه كشور در آستانه پنجمين دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي قرار دارد ، گمانه زني هاي متعددي را نسبت به برخي اقدامات احتمالي دولت و جريان وابسته به آن در آستانه اين واقعه مهم در پي داشته است. با توجه به اينكه در آستانه انتخابات آنچه بيش از هر چيز ، فضاي عمومي جامعه بدان نياز دارد آرامش تؤام با عقلانيت است ليكن استاندار محترم در همين هفته هاي آغازين ورود به استان ، دست به انتصابات سراسيمه و به دور از بهره گيري از خرد جمعي و مشورت با دلسوزان واقعي استان زده اند. اينگونه اقدامات استاندار جديد كه در همين ابتدا منجر به ايجاد تنش و حاشيه سازي در استان شده است از دو واقعيت تلخ حكايت دارد ؛ اول آنكه ايشان با كمال تأسف از اراده و اقتدار لازم براي مديريت استان بي بهره اند چرا كه تمامي شواهد و قرائن و نوع انتصابات صورت گرفته حاكي از تبعيت بي شائبه ايشان از جماعت اندك حامي فتنه و باند مافيايي قدرت و ثروت استان مي باشد و ثانياً اينگونه اقدامات از عدم اطلاع و اشراف ايشان نسبت فضاي سياسي ، اجتماعي و فرهنگي استان قزوين به ويژه شهر دارالمؤمنين قزوين حكايت دارد.
اما استاندار دولت اعتدال !!! در آخرين انتصاب خود يكي از افراطي ترين و بدنام ترين چهره هاي اصلاح طلب استان را به مدير كلي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين كه متولي اصلي اعتلاي فرهنگ عمومي در استان مي باشد منصوب نموده اند كه با سوابقي كه از فتنه گري ها و تندروي هاي آشكار اين عنصر افراطي سراغ داريم ، بي شك حضور ايشان بيش از پيش منجر به تشنج آفريني در سطح استان و برهم زدن آرامش رواني جامعه در آستانه انتخابات خواهد شد فلذا بدين وسيله به استاندار محترم توصيه مي كنيم كه اكنون كه به احتمال قريب به يقين حداكثر تا يك سال نيم ديگر بايد با اين مسئوليت براي هميشه خداحافظي كنيد پس به گونه اي عمل نماييد كه پس از پايان اين دوره ، مردم استان قزوين اگر از رئيس دولت شما بد بگويند حداقل از شما به نيكي ياد كنند. اگر حرف ما را پيرامون احتمال چهارساله شدن دولت متبوع خود باور نداريد بهتر است برويد نامه اخير دكتر صادق زيباكلام از حاميان اصلي دولت تدبير و اميد !!! خطاب به آقاي رئيس جمهور را مطالعه بفرماييد كه اينچنين نگراني خود را از چهار ساله شدن اين دولت ابراز داشته اند: " به طور حتم کمترین قصور شما آن است که چرا این واقعیت‌ها که چه عرض کنم ، مصیبت‌ها را با مرد‌‌‌م د‌‌‌ر میان نمی‌گذارید‌‌‌ و فکر می‌کنید‌‌‌ با لبخند ‌‌‌، د‌‌‌اد‌‌‌ن وعد‌‌‌ه‌های د‌‌‌لگرم کنند‌‌‌ه و آرام بخش ، نوید‌‌‌ پد‌‌‌ید‌‌‌ار شد‌‌‌ن عنقریب نوری د‌‌‌ر انتهای تونل و د‌‌‌اد‌‌‌ن خبرهای خوش با «شیب ملایم» ، مرد‌‌‌م را د‌‌‌لخوش و امید‌‌‌وار نگه می‌د‌‌‌ارید‌‌‌. ولی جناب روحانی عزیز، جامعه خود‌‌‌مان هم به‌کنار، رژیم‌های پوپولیستی همواره د‌‌‌ر شرایط ناا‌مید‌‌‌ی اجتماعی اینچنینی ، نقش ناجی را گرفته و ظهور کرد‌‌‌ه‌اند‌‌‌. به خاطر خد‌‌‌ا خطر احتمال ظهور یک «احمد‌‌‌ی‌نژاد‌‌‌» د‌‌‌یگر را د‌‌‌ر انتخابات خرد‌‌‌اد‌‌‌ ۹۶ جد‌‌‌ی بگیرید‌‌‌." و اي كاش جناب آقاي دكتر زيباكلام جانب انصاف را رعايت مي كردند و به اين واقعيت نيز اذعان مي داشتند كه كسي كه بيشترين نقش را در روي كار آوردن روحاني داشت خود شخص احمدي نژاد بود چراكه اگر افتضاحات احمدي نژاد در دو سال آخر دولت دهم به ويژه رها كردن اقتصاد كشور و عدم اعتنا به فرامين رهبري نبود ، و اگر قهر يازده روزه و تقابل با منويات دلسوزانه رهبري نبود ، محال بود كه ملت از جريان اصولگرا رويگردان شده و به يك جريان ليبرالِ ظاهر الصلاح رأي دهند.
كانون تبيين انديشه هاي امام خميني (ره)
دانشجويان بسيجي دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)
تشكل انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)
تشكل جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)
هيأت محبين اهل بيت دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان