۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اگر فشارخان ها سبب انتصاب مدیر کل فرهنگ و ارشاد شده ، ایشان مدیر ارشاد استانداری هستند !! نه مدیر فرهنگی مردم استان / فتح الفتوح دانستن برجام ، مبالغه گویی ودست تکان دادن برای آمریکاست
کد خبر: ۱۳۱۸۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

خطاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به استاندار؛

اگر فشارخان ها سبب انتصاب مدیر کل فرهنگ و ارشاد شده ، ایشان مدیر ارشاد استانداری هستند !! نه مدیر فرهنگی مردم استان / فتح الفتوح دانستن برجام ، مبالغه گویی ودست تکان دادن برای آمریکاست

انتصاب کسانی که با فتنه گران همراه بودند و به شهدا ی سوریه و مدافع حرم می خندند، فقط منافع آمریکا برایشان مهم است را مناسب فرهنگ غنی استان نمی دانیم و اگر هم فشار خان ها سبب این انتصاب شده ، بدانید ایشان مدیر کل ارشاد استانداری است ! نه مدیرکل فرهنگ و ارشاد مردم استان قزوین .

اگر فشارخان ها سبب انتصاب مدیر کل فرهنگ و ارشاد شده ، ایشان مدیر ارشاد استانداری هستند !! نه مدیر فرهنگی مردم استان  / فتح الفتوح دانستن برجام  ، مبالغه گویی  ودست تکان دادن برای آمریکاست
به گزارش صبح قزوین ؛ آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در خطبه دوم نماز جمعه خطاب به استاندار گفت : من شما را شخص مقید می دانم و در نماز جمعه حضور پیدا می کنیدکه جای تقدیر دارد ؛ اما انتخاب شخص همراه با فتنه گران را مناسب فرهنگ غنی استان نمی دانیم .
وی با ارشاره به فرمایش رهبرانقلاب بیان داشت : حضرت آقا نسبت به فرهنگ غنی و عالم خیز استان فرمودند ؛ اگر بخواهیم مفاخر و بزرگان استان را شمارش کنیم و نام ببریم، ساعت ها وقت لازم است خطاب به استاندارگفت : اگرهم فشارخان ها و بالا دستی ها سبب این انتصاب شده ، بدانید ایشان مدیر کل ارشاد استانداری است ! نه مدیرکل فرهنگ و ارشاد مردم استان قزوین .
ایشان افزودند : آقای استاندار ، رهبرانقلاب روی فتنه و نفوذ تاکید جدی دارند و همه مومنین نیز نسبت به افراد فتنه گر و همراهان آنها حساس هستند و این مسئله جدی استان است و با آن مخالفت دارند .
امام جمعه قزوین اضافه کرد : مردم قزوین برخی افراد را می شناسند و میدانند که آنها فقط درد آمریکا و اسراییل دارند و اصلا درد دین و فرهنگ نداشته ؛ آنها را برای مناصب فرهنگی نمی پذیرند و نمی گذارند براین جایگاهها تکیه بزنند .
خطیب جمعه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای برجام و مبالغه گویی برخی ها اظهار داشت : برخی طوری صحبت می کنند گویی که فتح الفتوحی صورت گرفته است و از لبخند آمریکا ذوق زده شده اند .اما بهترین تعبیر مثال رهبری بود که گفتند یک قلدری با زورو قلدری خانه شما را تصاحب کرده و اگر دو اتاق هم به شما داده این که افتخار نیست .
ایشان همچنین افزودند اگرامروز دشمن را آدم مناسب بدانیم وبگویم چرا قبلا به دشمن سیلی می زدند، این تفکر غلط است و باید در مقابل دشمن و جلاد و زورگو ایستاد و جدی مقابله کرد . وی گفت مشکلات کشور با این حرکات و دست تکان دادن برای آمریکا حل نمی شود و باید با مدیریت دلسوزانه همراه با برنامه مشکل را حل کرد، باید به سمت تعهد صادقانه و تلاش
روی آورد .
خطیب جمعه با یاد آوری مناسبت های هفته به برگزاری اجلاسیه نماز اشاره و گفت این اجلاسیه به برکت حضور یک روحانی و شخصیت قرآنی مانند حاج آقا قرائتی در استان برگزار میشود که این جز برکات است و تلاش و همکاری همه دستگاهها را می طلبد .
وی با یاد آوری مراسم استقبال از امام در چهارم بهمن ماه و جلوگیری حکومت بختیار از آمدن امام ، حرکت خود جوش مردم و تحصن علما در تهران را سبب کوتاه آمدن حکومت ظاغوت دانست و گفت همان حرکت منجر به آمدن حضرت امام شد.
ایشان در خطبه اول نیز به توصیه های حضرت امام حسن عسگری پرداخت وگفت باید امانت ها را بدرستی نگه داریم ، امانت همیشه اشیاء گران قیمت و کالا نیست بلکه حتی فرصت های مدیریتی و پست ها و مناصب ها هم امانت خداست و باید بدرستی نگه داشته شود .
وی مودت مومنین و حتی مخالفین غیرمذهب ، دوستی ، تلاش درراه خدا، دوری از گناه، هوا و هوس را از توصیه های امام حسن عسگری دانست و گفت امام حسن عسگری میفرمایند ؛ حتی در مراسمات و تشیع جنازه افرادی که با شمادر مذهب هم عقیده نیستند شرکت کنید مردم و نماز گذاران را به تقوای الهی توصیه کردند و

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان