۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عسل بودن نصایح نماینده ولی فقیه از سوی استاندار؛ چقدر زود تلخ شد / این انتصاب غیر فرهنگی ذائقه همه مردم را تلخ کرد
کد خبر: ۱۳۱۷۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نایب رییس خانه مطبوعات استان قزوین :

عسل بودن نصایح نماینده ولی فقیه از سوی استاندار؛ چقدر زود تلخ شد / این انتصاب غیر فرهنگی ذائقه همه مردم را تلخ کرد

علی علی محمدی نایب رییس خانه مطبوعات استان قزوین اظهار داشت : ادعا یی عسل دانستن فرمایشات نماینده ولی فقیه از سوی استاندار چقدر زود تلخ شد واین انتصاب ذایقه همه مردم استان را تلخ کرد و عواقب سختی خواهد داشت .

عسل بودن نصایح نماینده ولی فقیه از سوی استاندار؛ چقدر زود تلخ شد / این انتصاب غیر فرهنگی ذائقه همه مردم را تلخ کرد
به گزارش صبح قزوین ؛ علی علی محمدی نایب رییس خانه مطبوعات استان قزوین در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گفت : در دولت تدبیر و امید وعده های داده شده دراستان در قالب شعار باقی ماند و هیچ حالت عملی بخود نگرفت .
وی افزود : انتصاب اخیرازروی بی تدبیری وبدون شناخت ازفرهنگ استان صورت گرفته است ؛ فردی که هیچ سابقه مدیریتی در بخش فرهنگ و رسانه ای ندارد را به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب کردند که جای تاسف دارد .
علی محمدی همچنان بیان داشت : در انتخاب مدیر قبلی هم بدون تدبیروشناخت شخصی را معرفی کردند که نتوانست کمتراز دوسال درقزوین مدیریت موفق از خود بجای بگذارد ، بگونه ای که رضایت هیچ انجمنی دراستان فراهم نشد .
نایب رییس خانه مطبوعات اضافه کرد ؛ انتخاب اسکندرنژاد به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ؛ نشان می‌دهد که انتخاب دوم از انتخاب اول هم بی تدبیرتر بوده است ، زیرا ایشان شخصی است که در جریان فتنه در دانشگاه بین الملل نقش پررنگی داشته است .
این عضو خانه مطبوعات ادامه داد ؛ استان قزوین با سابقه و قدمت 9000 ساله و برخورداربودن از فرهنگ اصیل و تاریخی ، چرا باید مدیرانی بر مسند فرهنگ آن بنشینند که کمتر سابقه فرهنگی دارند بلکه داری سابقه امنیتی هستند و امنیتی بودن این شخص به فرهنگ استان آسیب خواهد زد .
ایشان درادامه افزودند: متاسفانه بعد از 36 سال از انقلاب می گذرد ، استان قزوین هنوز دچار آفت خان زدگی هست .و در انتصاب اخیر مدیرانی در شان فرهنگ و مردم استان قزوین به خود ندیده است .
وی در پایان گفت : وقتی بالاترین مدیر اجرایی استان، در سخنان عمومی خود اعلام میدارد نقد و نصایح نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین را از عسل شیرین تر میدانم با معرفی این مدیر ، عملا نه اینکه عسل تلخ را به نمایش گذاشت، بلکه با این انتصاب ذائقه همه مردم استان را تلخ کرد و باید درآینده شاهد حرکات و انتصابات ناگوارتری در مجموعه های فرهنگی باشیم که هوشیاری مردم و مسئولان را می طلبد .
ایشان همچنین اضافه کرد ؛ دولت تدبیرو امید با برخی حرکات خود زمینه ناآرامی را ایجاد و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می کند که این اقدامات به مصلحت کشورو استان نیست .

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان