۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خان‌زدگی همچنان مردم قزوین را رنج می‌دهد/ اسکندرنژاد هیچ سابقه فرهنگی ندارد و در فتنه ۸۸ حضور فعال داشت/ از این انتخاب متاسفم
کد خبر: ۱۳۱۷۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

​نماینده ولی فقیه در قزوین مجددا هشدار داد

خان‌زدگی همچنان مردم قزوین را رنج می‌دهد/ اسکندرنژاد هیچ سابقه فرهنگی ندارد و در فتنه ۸۸ حضور فعال داشت/ از این انتخاب متاسفم

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انتخاب اسکندرنژاد به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نشان داد که خان‌زدگی همچنان مردم قزوین را رنج می‌دهد.

خان‌زدگی همچنان مردم قزوین را رنج می‌دهد/ اسکندرنژاد هیچ سابقه فرهنگی ندارد و در فتنه ۸۸ حضور فعال داشت/ از این انتخاب متاسفم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی درباره تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: در این خصوص از مسئولان قزوین اعم از بنده و نماینده‌های مردم در مجلس شورای اسلامی نظرخواهی شده و مخالفت خود را اعلام کردیم اما مسئولان، کار خود را ادامه دادند.

عابدینی افزود: اکنون چهره‌های فرهیخته، متخصص در امور فرهنگی و پیرو اهداف رهبر معظم انقلاب حضور دارند که می‌توانند ضمن برنامه‌ریزی مناسب در خصوص فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مورد نیاز اقشار مردمی با همکاری مسئولان دیگر دستگاه‌های اجرایی زمینه شکوفایی فعالیت‌های مورد نظر در حوزه فرهنگی و ارشاد اسلامی را فراهم کنند.

این مسئول مطرح کرد: بنده از بروز چنین انتخابی اظهار تأسف دارم و به استاندار قزوین این مطلب را عنوان کردم که شما اگر خواسته‌ها و انتظارات مردم استان قزوین را در نظر بگیرید از چنین اقدامی پیشگیری می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین انتخاب اسکندرنژاد را به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مغایر با خواسته‌ها و علاقه مردم دانست و تأکید کرد: تحقق چنین اقدامی نشان می‌دهد اقدامات مورد نظر مسئولان و مردم با یکدیگر متفاوت است.

عابدینی یادآور شد: برخی از مسئولان دولتی استان قزوین به حضور مدیرکل جدید در جایگاه یاد شده علاقه دارند که با توجه به عدم انطباق این خواسته با خواسته مردمی باید این مطلب را عنوان کرد که اسکندرنژاد مدیرکل حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری قزوین است و ارتباطی به استان قزوین ندارد.

وی بیان کرد: کسی که بنا شده برای فرهنگ و ارشاد اسلامی یک استان مانند قزوین که رهبر معظم انقلاب تعداد فرهیختگان آن را بسیار قابل توجه می‌دانند، برنامه فرهنگی آن را برنامه‌ریزی و اجرا کند باید از صلاحیت کافی برخوردار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه اکبر اسکندرنژاد مدیرکل جدید حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، هیچ سابقه چشم‌گیر یا غیرچشم‌گیر فرهنگی در کارنامه خود ندارد، تصریح کرد: استفاده از چنین فردی در رأس امور فرهنگی استان، نمی‌تواند اقدام مناسبی باشد.

عابدینی ادامه داد: همکاری با فتنه‌گران یکی از اقدامات اسکندرنژاد بوده که در سال 88 از وی شاهد بودیم و امروز نمی‌تواند در شأن و منزلت آحاد جامعه فرهنگی و با بصیرت استان قزوین باشد.

این مسئول با اشاره به حضور چشم‌گیر و بالای نیروهای فرهیخته در استان قزوین که توانایی ایفای نقش در فعالیت‌های فرهنگی را دارند، تصریح کرد: مسئولان مربوطه که مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین را در این جایگاه منصوب کردند باید از خود بپرسند که مگر قحط‌الرجال است که افراد فتنه‌گر و بی‌سابقه در حوزه فرهنگ را برای مسئولیتی به این مهمی انتخاب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: انتخاب اسکندرنژاد به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نشان می‌دهد که خان‌زدگی همچنان مردم قزوین را رنج می‌دهد و اقشار جامعه همچنان باید با دیکتاتوری و استبداد در انتصاب مدیران روبه‌رو باشند.

این مسئول با اشاره به گفت‌وگویی که با فریدون همتی در خصوص عدم انتخاب اسکندرنژاد به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین انجام داده است، تصریح کرد: استاندار قزوین نیز اذعان کرده بود که موافق چنین انتخابی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: همتی در صورت عدم رضایت به انتخاب اسکندرنژاد، باید عکس‌العمل مناسب را در رفتار خود نشان دهد زیرا استاندار قزوین، مسئول اجرایی ارشد استان و تأثیرگذار در این موضوع است که باید منافع مردم را در نظر بگیرد.

انتهای پیام/2002

منبع: خبرگزاری فارس قزوین

دیدگاه ها

محسن / ۰۱ بهم ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

اوامرنماینده ولی فقیه رابجان ودل خریداریم ..وبه فرمایشات ایشان لبیک میگوییم
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان