۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین صحبت‌های رهبری درباره نفوذ، بیشتر جنبه اقتصادی دارد/ در مراسمات نباید از کسانی دعوت شود که علیه دولت صحبت می‌کنند
کد خبر: ۱۳۱۶۳۳ نویسنده: لیلا امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین در مراسم معارفه بخشدار الموت غربی مدعی شد:

صحبت‌های رهبری درباره نفوذ، بیشتر جنبه اقتصادی دارد/ در مراسمات نباید از کسانی دعوت شود که علیه دولت صحبت می‌کنند

فرماندار قزوین گفت: در مراسمات نباید ازکسانی دعوت شود که علیه دولت صحبت می‌کنند و قصد تخریب دولت را داشته باشند.

صحبت‌های رهبری درباره نفوذ، بیشتر جنبه اقتصادی دارد/ در مراسمات نباید از کسانی دعوت شود که علیه دولت صحبت می‌کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مراسم تودیع علی نقی مرادی بخشدار سابق الموت غربی و معارفه اکبر رحمتی به عنوان بخشدار جدید الموت غربی با حضور موسوی فرماندار قزوین، رضا گروسی مسئول مدیریت بحران استان، تعدادی از مسئولین استان و بخش در سالن اجتماعات شهر رازمیان برگزار شد.
در ابتدای مراسم موسوی فرماندار قزوین با قدرانی و تجلیل از زحمات و تلاش‌های آقای مرادی اظهار کرد: هم اکنون ما دو رویداد مهم را در کشور داریم که یکی بحث مذاکرات هسته‌ای و به نتیجه رسیدن مذاکرات و دیگری انتخابات هفتم اسفند ماه است.
موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران حدود یک درصد از مساحت کره زمین و یک درصد جمعیت جهان را داراست و 13.5 درصد منابع طبیعی دنیا را نیز دراختیار دارد و در بحث گاز کشور ما در رتبه دوم و در نفت نیزدر رتبه سوم هستیم.
وی در ادامه افزود: این مسائل نشان دهنده این است که کشور غنی و ثروتمندی هستیم که این مسائل باعث شده تا بسیاری از کشورها قصد نفوذ به کشورما را داشته باشند و صحبت‌های مقام معظم رهبری نیز که در رابطه با نفوذ فرمودند بیشتر در رابطه با مسائل اقتصادی می‌باشد.


موسوی افزود: ما هر چند ازاین امکانات طبیعی وخدادای برخوردار باشیم نیاز است که با کشورهای دنیا نیز ارتباط و تعامل داشته باشیم و کاری که دولت تدبیر و امید با روی کار آمدنش انجام داد تنش را از کشور زدود و آرامش را بر کشور حاکم کرد.
وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو دارای اهمیت زیادی است گفت: وظیفه ما این است که همه با هم زمینه‌ای را فراهم کنیم برای مشارکت حداکثری مردم در پا صندق های رای تا شاهد انتخابات پر شوری باشیم.
این مسئول گفت: ما در کل استان 1160 شعبه اخذ رای داریم و در شهرستان قزوین، البرز،آبیک نیز 600 شعبه اخذ رای دایر است آقای بخشدار و کسانی که در هیات‌های اجرای فعالیت می‌کنند باید بی طرفی کامل را رعایت کنند و گرایش ای سیاسی را در کار خود دخالت ندهند.
موسوی در ادامه با تاکید بر اینکه درب اتاق بخشدار، برای همه مردم باز باشد و کارها بدون تبعیض انجام شود، گفت: درمراسمات نباید ازکسانی دعوت شود که علیه دولت صحبت کنند و قصد تخریب دولت را داشته باشند.
در ادامه مرادی بخشدار سابق با تبریک به آقای رحمتی گزاشی از عملگرد 10 ماهه خود ارائه کرد.
مرادی گفت: در حدود 10ماه فعالیت در بخشداری الموت غربی، 36کیلومتر آسفالت و بهسازی جاده های روستای با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد تومان انجام داده‌ایم و در دهیاری ها نیز طرح های عمرانی بالغ بر740 میلیون تومان هزینه شده است.
وی در ادامه گفت: از دیگر کارهای انجام شده پیگیری و انجام عملیات گاز رسانی به شهر رازمیان، پیگیری رفع مشکلات آب شرب مخصوصا آب شهر رازمیان که این مشکل برطرف شد، بر طرف کردن مشکلات آب کشاورزی، تعمیر مراکز بهداشتی درمانی، آماده کردن مقدمات شانه روزی کردن مرکز بهداشی درمانی شهر رازمیان و برگزاری جلسات شورای داری و جلسات مکرر با دهیای‌ها، تمام این پیشرفت ها جز با وحدت و همدلی همه ارگان‌ها امکان پذیر نبوده و من از همه مسئولین که در این مدت به ما کمک کردند تشکر می‌کنم.


در ادامه رئیس اداره آموزش و پروش الموت غربی با تبریک میلاد امام حسن عسگری و تبریک به آقای رحمتی از زحمات و تلاش های آقای مرادی نیز تقدیر و تشکر کردند.
حجت الاسلام رضایی با بیان چند فرازی از نامه امام علی (ع) به مالک چند توصیه نیز به آقای رحمتی داشت: حمایت از سیاست‌های دولت تدبیر و امید، ایجاد روحیه تلاش و صداقت، نگاه همه جانبه به منطقه، تکریم شهروندان و اهالی منطقه، توجه به رازمیان به عنوان مرکز بخش، از جمله توصیه‌های وی بود.
همچنین علی حیدری، عضو شورای شهر رازمیان مهمترین مشکل الموت غربی را راه های ارتباطی دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولین برای حل این مشکل‌ها شد.
ایزدمهر زارعی شهردار شهر زارمیان نیز از دیگرسخنرانان این مراسم بود.
وی ضمن تشکر از زحمات آقای مرادی بخشدار سابق و تبریک به آقای رحمتی از اقدامات انجام شده در شهرداری رازمیان پرداخت وبا توجه به ظرفیت های طبیعی و تاریخی دژ الموت، خواستار توجه بیشتر سازمان میراث فرهنگی به منطقه الموت غربی شد.


در ادامه این مراسم اکبر رحمتی، سر پرست بخشداری الموت غربی ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین و مردم گفت: الموت غربی دارای بیشترین روستا در قزوین است و پراکندگی جمعیت و صعب العبور بودن جاده‌ها باعث شده تا کار در الموت غربی سخت تر از مناطق دیگر باشد.
وی در ادامه گفت: الموت غربی در بخش گردشگری و کشاورزی دارای ظرفیت‌های زیادی است، در بخش کشاورزی الموت غربی رتبه نخست تولید زغال اخته و گل گاو زبان را در کشور دارد.
رحمتی ادامه داد: ما در تولید فندق در کشور نیز رتبه دوم را داریم و در بخش تولید گیلاس نیز رتبه سوم، امید است با تعاونی‌های تولیدی روستایی زمینه راه اندازی کارگاه‌های فرآوری تولیدات کشاورزی و افزایش بهره وری تولید و اشتغال را در بخش به وجود بیاوریم.
وی تصریح کرد: الموت غربی در بخش گردشگری درای ظرفیت‌های زیادی نیز است که آنچنان که شایشته آن بوده نتوانسته استفاده بکند.
سرپرست بخشداری الموت غربی در پایان گفت: بخش الموت غربی داری دو چشمه پرآباد وگل و خارود است که پرآب ترین چشمه های استان است و دارای ظرفیت‌های طبیعی زیادی دیگری نیز است که توجه کمتری به آن شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان