۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ارسال بیش از ۲۰۰ عکس به جشنواره عکس‌هاي موبايلي قزوين
کد خبر: ۱۳۱۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

ارسال بیش از ۲۰۰ عکس به جشنواره عکس‌هاي موبايلي قزوين

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از ارسال ۲۶۰ عکس به جشنواره عکس‌هاي موبايلي قزوین با محوريت تخلفات ترافيکي خبر داد.

ارسال بیش از ۲۰۰ عکس  به جشنواره عکس‌هاي موبايلي قزوين
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با اشاره به استقبال خوب شهروندان از جشنواره عکس‌های موبایلی اظهار کرد: بیش از 260 عکس به جشنواره عکس‌هاي موبايلي قزوين با محوریت تخلفات رانندگی ارسال شد.

وی افزود: جشنواره عکس‌هاي موبايلي با محوريت تخلفات ترافيکي با موضوع « احترام نگذاشتن به خط عابر پياده و چراغ راهنمايي، پرتاب زباله از خودرو، استفاده از پل عابر پياده و پارک دوبله با موبايل خود» با مشارکت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري برگزار شد.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: اختتاميه این جشنواره همزمان با دهه مبارک فجر، ساعت 10 صبح 19 بهمن ماه سال‌ جاري در سالن اجتماعات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار و به عکس‌های برتر هدایایی اهدا می‌شود.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين هدف از برگزاری این جشنواره را افزايش مشارکت شهروندان در ارتقاي سطح فرهنگ شهروندي و فرهنگ سازي در بين عموم مردم براي توجه به قوانين راهنمايي و رانندگي عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت این امر، موضوع ترافيک در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان