۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امروز پرچم عدالت امام راحل در دستان رهبری است/ هرگونه تبلیغات انتخاباتی در این برهه از زمان ممنوع است و اشکال شرعی دارد
کد خبر: ۱۳۱۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

امروز پرچم عدالت امام راحل در دستان رهبری است/ هرگونه تبلیغات انتخاباتی در این برهه از زمان ممنوع است و اشکال شرعی دارد

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز پرچم عدالت امام راحل در دستان رهبری است، گفت: هرگونه تبلیغات انتخاباتی در این برهه از زمان ممنوع است و اشکال شرعی دارد.

امروز پرچم عدالت امام راحل در دستان رهبری است/ هرگونه تبلیغات انتخاباتی در این برهه از زمان ممنوع است و اشکال شرعی دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین با حضور در شهرهای آوج، آبگرم و روستای اردلان با مردم، خانواده های شهدا و مسئولان دیدار و گفتگو کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابتدا با حضور در مسجد جامع شهر آوج با بیان این‌که اگر محبت اهل‌بیت (ع) نبود ما متفرق بودیم و به اتحاد و همدلی دست پیدا نمی‌کردیم، اظهار کرد: آن چه که باعث می‌شود دل‌ها به هم گره بخورد و احساس محبت و برادری در میان مسلمانان افزایش پیدا کند، محبت اهل‌بیت (ع) است.
وی تصریح کرد: امام زمان (ع) در دورانی متولد شدند که مستضعفان عالم از سوی عباسیان تحت ظلم و ستم قرار داشتند و در آن شرایط که امام حسن عسکری (ع) در حبس بودند باید امام زمان (عج) را که امید مستضعفان عالم بود، به جامعه معرفی و دوران آخر زمان را زمینه‌سازی می‌کردند.
امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که مردم سال‌ها از حضور پیغمبران (ص) و امامان (ع) بهره‌مند بودند، ادامه داد: از آن جایی که مردم همواره از وجود امام برخوردار بودند، خلاء وجود امام برای مردم امری غیر قابل درک بود و زمینه‌سازی عصر غیبت امری دشوار بود.
آیت‌الله عابدینی به تلاش‌های امام حسن عسکری (ع) برای فراهم کردن زمینه‌های عصر غیبت اشاره کرد و افزود: امام حسن عسکری (ع) با وجود این‌که در پادگان عباسیان زندانی‌شده بودند، اما در شهرهای مهم شبکه تبلیغاتی داشتند و یاران و پیروان ایشان در شهرهای جرجان، قم، نیشابور، خراسان، مدائن، ری، آذربایجان، سامرا و بصره برنامه‌های امام را با قدرت دنبال می‌کردند.
وی اجرای حق را لازم و ضروری دانست و اذعان داشت: در آموزه‌های دینی تأکید شده کسی که حق را رها کند، به همان اندازه به ذلت و خواری کشیده می‌شود و آدم ضعیفی که به دنبال تحقق حق برود خداوند او را عزتمند خواهد کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که هر گونه تبلیغات در این برهه از زمان ممنوع است و اشکال شرعی دارد، یادآور شد: آن کاری که امروز در حوزه انتخابات لازم و ضروری است، تشویق مردم به حضور پرشورتر در انتخابات است تا حماسه‌ای دیگر از سوی ملت بزرگ ایران خلق و توطئه‌ها خنثی شوند.
امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام و کشور می‌شود و حضور مردم به معنای تأیید اسلام، دین خدا و مخالفت با دشمنان است و به فرموده رهبری هر کسی رهبری و نظام را هم قبول ندارد برای تقویت کشور در انتخابات شرکت کند.
وی یادآور شد: اختلاف سلیقه در هر حوزه‌ای وجود دارد و مردم می‌توانند بر اساس فکر و نظر خود به فرد مورد علاقه‌شان رأی دهند.
پیغمبران (ص)، امامان (ع) و علمای دین وارثان ولایت خداوند هستند

آیت‌الله عابدینی سپس با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای اردلان با بیان این‌که در قرآن به موضوع ولایت و امامت به صورت جدی پرداخته شده است، اظهار کرد: پیروی از ولایت و امامت انسان را از تاریکی‌ها به سمت نور و روشنایی هدایت می‌کند و اگر انسان می‌خواهد نجات پیدا کند باید امامان را پیشوای خود انتخاب نماید.
وی تصریح کرد: اجتماعی در عالم انسان‌ها را به سمت تاریکی و ظلمت راهبری می‌کنند و در مقابل حرکت هدایت گرانه امامت و ولایت قرار می‌گیرند و به این اصل مهمی که در قرآن هم به آن اشاره شده است، باید توجه ویژه داشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: آن‌هایی که از ولایت و رهبری پیروی کرده و به خدای متعال ایمان آورده‌اند، مؤمنان واقعی هستند و قلباً به خداوند و روز رستاخیز ایمان دارند.
امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که ولایت پیغمبران (ص) و امامان (ع) در طول ولایت خداوند قرار دارد، افزود: همه پیغمبران (ص)، امامان (ع) و علمای دین وارثان ولایت خداوند هستند و مردم را به مسیر حق هدایت می‌کنند.
وی ظلم‌ستیزی را یکی از نشانه‌های حق‌طلبی دانست و گفت: اگر حقیقتاً در مسیر ظلم‌ستیزی حرکت کردیم و به دنبال برپایی عدالت و حق بودیم، منتظر واقعی امام زمان (عج) هستیم و شهداء چنین انسان‌هایی بودند.
آیت‌الله عابدینی با تأکید بر این‌که امام خمینی (ره) پرچم عدالت را در دنیا برافراشت، اضافه کرد: پرچم عدالتی که از سوی امام (ره) برافراشته شد، امروز در دستان رهبری است و مواضع ایشان در خصوص مستکبران جهان مانند اسرائیل کاملاً شفاف و روشن است؛ هر چند عده‌ای هم برخلاف نظر رهبری مواضعی منافقانه اتخاذ می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بر حضور حداکثری همه مردم با هر فکر و عقیده‌ای در انتخابات تأکید کرد.

دیدار با خانواده شهید حسین برجلو

در ادامه آیت‌الله عابدینی با حضور در شهر آبگرم با خانواده شهید حسین برجلو دیدار کرد و گفتگو کرد.
امام‌جمعه قزوین در این دیدار با بیان این‌که شهدا از جایگاه والایی برخوردار هستند، افزود: شهداء آن دسته انسان‌هایی هستند که راه حق را پیدا و در مسیر حق جان خود را فدا کردند.
تراب علی برجلو هم با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی‌فقیه بیان کرد: شهید بزرگوار عاشق ولایت و امام (ره) بود و به آرزویش که همان شهادت بود دست پیدا کرد.
تراب علی برجلو هم با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی‌فقیه بیان کرد: شهید بزرگوار عاشق ولایت و امام (ره) بود و به آرزویش که همان شهادت بود دست پیدا کرد.
آیت‌الله عابدینی با بیان این‌که اگر کسی عاقبت جهان را بداند دروغ نمی‌گوید و نیرنگ نمی‌کند، اضافه کرد: امام حسن عسکری (ع) همواره انسان‌ها را به راست‌گویی و صداقت دعوت می‌کردند و اگر انسان این مسیر را انتخاب کند سعادتمند می‌شود و شخصیت، آبرو و عظمت پیدا می‌کند.
امام‌جمعه قزوین اذعان داشت: در عصر حاضر فرهنگ مردم به گونه‌ای است که به صداقت اهمیت زیادی می‌دهند و انقلاب اسلامی ایران به خاطر حضور همراه با صداقت مردم به پیروزی رسید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان