۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مراجعه بیش از ۱۶ هزار ایثارگر در ملاقات‌های عمومی بنیاد قزوین
کد خبر: ۱۳۱۳۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در ۹ ماه امسال صورت گرفت

مراجعه بیش از ۱۶ هزار ایثارگر در ملاقات‌های عمومی بنیاد قزوین

در ۹ ماه سال جاری، ۱۶ هزار و ۴۸ نفر از خانواده شاهد و ایثارگر در روزهای ملاقات عمومی به بنیادهای سراسر استان قزوین مراجعه کردند.

مراجعه بیش از ۱۶ هزار ایثارگر در ملاقات‌های عمومی بنیاد قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، علی گودرزوند چگینی، رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به برپایی ملاقات‌های عمومی اشاره کرد و گفت: این ملاقات‌ها، روزهای سه‌شنبه هر هفته به منظور ارائه خدمات مطلوب به خانواده شاهد و ایثارگر و رفع سریع مشکلات آنان، در بنیاد مرکز و شهرستان‌های تابعه استان قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: در این ملاقات‌ها، مسئولین مربوطه در مرکز ارتباطات و مراجعات بنیادهای سراسر استان حضور دارند و ضمن رسیدگی به مشکلات خانواده‌‌های شاهد و ایثارگر به درخواست‌های آنان پاسخ می‌دهند.
چگینی با اشاره به اینکه طی 9 ماه سال جاری، 16 هزار و 48 نفر از جامعه ایثارگران در روزهای ملاقات عمومی به بنیادهای استان قزوین مراجعه کردند، گفت: از این آمار، مسئولین بنیاد به دو هزار و 450 نفر راهنمایی‌های لازم را ارائه و درخواست 13 هزار و 592 نفر را نیز ضمن ثبت کردن، پیگیری نمودند.
وی افزود: در 9 ماه سال جاری، یک هزار و 700 نفر به بنیاد مرکز استان، 8 هزار و 369 نفر به بنیاد شهرستان قزوین، یک هزار و 300 نفر به بنیاد شهرستان آبیک، 830 نفر به بنیاد شهرستان البرز، 570 نفر به بنیاد شهرستان بوئین‌زهرا و 930 نفر به بنیاد شهرستان تاکستان مراجعه کردند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایثار

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان