۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اولین شماره نشریه الکترونیکی طبا منتشر شد
کد خبر: ۱۳۱۳۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان قزوین:

اولین شماره نشریه الکترونیکی طبا منتشر شد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اولين شماره نشريه الكترونيكي به نام طبا در حوزه آموزش و پرورش استان منتشر شد.

اولین شماره نشریه الکترونیکی طبا منتشر شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اولين شماره نشريه الكترونيكي به نام طبا در حوزه آموزش و پرورش استان منتشر شد.

وی افزود: این نشریه در راستاي اجراي اهداف سند تحول بنيادين و استقرار نظام جامع برنامه ريزي در گروه طرح و برنامه اين اداره كل تهيه و تدوين شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان خاطر نشان کرد: این نشریه براي بهره برداري كليه همكاران اداري، مديران و معاونين مدارس تهیه و ارسال مي شود.

وی اضافه کرد: به استناد مصوبه جلسه داخلي معاونت پژوهش و برنامه ريزي اداره كل، محتواي علمي ارائه شده در اين نشريه در فاصله زماني مشخص به عنوان منبع دوره آموزشي ضمن خدمت30 ساعته با عنوان برنامه ريزي استراتژيك در آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

رحمانی تصریح کرد: انتظار می رود این نشریه به نحوه مطلوب در اختيار مخاطبين و فرهنگیان قرار داده شود، نشريه الكترونيكي طبا از طريق سايت اداره كل آموزش و پرورش، معاونت پژوهش، برنامه ريزي و نيروي انساني و گروه طرح و برنامه قابل دريافت مي باشد.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان