۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حرف‌های علی کریمی درباره پرسپولیس و رضا احدی
کد خبر: ۱۳۱۳۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مراسم تشییع پیکر پیشکسوت استقلال

حرف‌های علی کریمی درباره پرسپولیس و رضا احدی

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند این تیم از ابتدای فصل تاکنون رو به جلو بوده و اگر در نیم فصل دوم بازیکنان مغرور نشوند یکی از مدعیان قهرمانی خواهند بود.

 حرف‌های علی کریمی درباره پرسپولیس و رضا احدی
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علی کریمی که در حاشیه مراسم تشییع پیکر رضا احدی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب در مورد خصوصیات اخلاقی این پیشکسوت استقلال گفت: از این اتفاق ناراحتم و متاسفم که یک پیشکسوت دیگر از بین ما رفت.

وی افزود: من با رضا احدی همبازی نبودم اما از دیگران شنبده ام که او یکی از فنی ترین بازیکنان فوتبال بوده است. ضمن اینکه در مربیگری هم کارنامه خوبی داشته و بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است.

علی کریمی خاطرنشان کرد: امیدوارم کانونی تشکیل شود تا همه پیشکسوتان کنار هم جمع شوند و از مشکلات هم با خبر باشند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم در لیگ پانزدهم نیز گفت: روندی که پرسپولیس از ابتدای فصل داشته رو به جلو و امیدوار کننده بوده است. امیدوارم بازیکنان این تیم مغرور و احساسی نشوند و در نیم فصل دوم هم با همین روند پیش بروند.

وی افزود: برانکو یکی از بهترین مربیانی است که در حال حاضر در فوتبال ایران حضور دارد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس قدر خودشان را بدانند و در نیم فصل دوم هم با جدیت بیشتری کار کنند. اگر احساسی و مغرور نشوند قطعا پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمان خواهد بود.

انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان