۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نفت با حضور بیرانوند مخالفت کرد/بهترین بازی را از لوبانف می‌بینید
کد خبر: ۱۳۱۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

طاهری تاکید کرد:

نفت با حضور بیرانوند مخالفت کرد/بهترین بازی را از لوبانف می‌بینید

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه نفت با حضور علیرضا بیرانوند در جمع سرخ‌پوشان مخالفت کرد گفت: مطمئن باشید بهترین عملکرد را از الکساندر لوبانف دروازه‌بان ازبکستانی می‌بینید.

نفت با حضور بیرانوند مخالفت کرد/بهترین بازی را از لوبانف می‌بینید
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علی اکبر طاهری در حاشیه مراسم تشیع پیکر مرحوم رضا احدی در رابطه با آخرین وضعیت پیوست علیرضا بیرانود به پرسپولیس، گفت: ما به دنبال جذب علیرضا بیرانوند بودیم تا از این بازیکن در نیم فصل دوم استفاده کنیم اما با مخالفت مسئولان نفت رو‌به رو شدیم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت سوشا مکانی افزود: مکانی هنوز بازیکن ما است و ما به قانون احترانم می‌گذاریم. باید ببنیم قانون چه تصمیمی در خصوص این دروازه‌بان می‌گیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب لوبانف تصریح کرد: لوبانف یک دروازه‌بان خوب است و مطمئن باشید بهترین عملکرد را از او در نیم فصل دوم می‌بینید.

طاهری گفت: برانکو تمام تلاشش را به کار گرفته نیم فصل بهتر عمل کنیم و به فکر این است که پرسپولیس را متحول کند و تمام تمرکزش را معطوف به موفقیت تیم در نیم فصل دوم کرده است.

وی در رابطه با درگذشت رضا احدی گفت: از درگذشت احدی متاثرم. باید یک کمیته‌ای تشکیل شود تا به پیشکسوتان رسیدگی شود و مشکلات آنها حل شود.

طاهری در پایان در رابطه با اینکه پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل حضور کمرنگی داشته، گفت: ما طبق خواسته برانکو اقدام کردیم. برانکو به بازیکنان جوان اعتقاد دارد و هم به خواسته او احترام گذاشتیم.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان