۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افراد فاقد کارت ملی جهت قطع نشدن یارانه برای دریافت کارت ثبت نام کنند
کد خبر: ۱۳۱۲۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

یک مقام مسوول ثبت احوال:

افراد فاقد کارت ملی جهت قطع نشدن یارانه برای دریافت کارت ثبت نام کنند

مدیرکل مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت :افراد بالای ۱۸ سالی که فاقد کارت ملی یا کارت هوشمند ملی هستند، برای قطع نشدن یارانه تا ۱۵ بهمن ماه برای دریافت کارت ملی ثبت نام کنند.

افراد فاقد کارت ملی جهت قطع نشدن یارانه برای دریافت کارت ثبت نام کنند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، حمیدرضا یغمایی با اشاره به اینکه پیش از این از سوی مسئولان ذیربط اعلام شده بود یارانه افراد بالای 18 سال که فاقد هر گونه کارت ملی یا کارت هوشمند ملی باشند ،قطع خواهد شد ،افزود : تنها ثبت نام برای دریافت کارت ملی کفایت می کند تا یارانه این افراد قطع نشود.
وی با بیان اینکه دریافت کارت هوشمند ملی طی دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام امکان پذیر است، گفت: افراد فاقد کارت ملی یا کارت هوشمند ملی می توانند از طریق سامانه www.ncr.ir به طور رایگان پیش ثبت نام کنند و یا با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر پستی مرحله پیش ثبت نام را انجام دهند.
مدیرکل مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال تاکید کرد: تنها ثبت برای دریافت کارت ملی ،کفایت می کند که یارانه این افراد قطع نشود .
یغمایی تاکید کرد: وجوه دریافتی دفاتر پستی یا پیشخوان دولت بابت انجام مرحله پیش ثبت نام ،بر اساس تعرفه های تعیین شده از سوی این دفاتر است .
وی ادامه داد: همه افراد می توانند خودشان در سامانه www.ncr.ir به طور رایگان پیش ثبت نام کنند و سپس براساس زمان و نشانی اعلام شده از این طریق به این محل مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: در ادامه این افراد فقط 17هزار 200تومان و یک رقم از 9تا 12 هزار تومان برای ادامه روند ثبت نام پرداخت کنند و هیچ هزینه دیگری نباید پرداخت شود .
مدیرکل مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال درباره نحوه ثبت نام از طریق سامانه NCR اضافه کرد: در این مرحله از ثبت نام از فرد اثر انگشت و عکس زنده (لایو) گرفته و شناسنامه وی نیز اسکن می شود و نام فرد جزء افرادی که به منظور دریافت کارت هوشمند ملی تقاضا داده اند، ثبت می شود، چنین فردی می تواند همچنان یارانه خود را دریافت کند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان