۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین از عکس سلفی تا آخرین تمرین‌ کاراته‌کاها در کمپ پاریس+ عکس
کد خبر: ۱۳۱۲۱۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

از عکس سلفی تا آخرین تمرین‌ کاراته‌کاها در کمپ پاریس+ عکس

آخرین روز از کمپ بین المللی پاریس در حالی به میزبانی فرانسه پیگیری می‌شود که چهار کاراته‌کای کشورمان نیز در آخرین مرحله از تمرین‌ها حضور پیدا کردند.

از عکس سلفی تا آخرین تمرین‌ کاراته‌کاها در کمپ پاریس+ عکس

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، مرحله نخست لیگ جهانی کاراته موسوم به "کاراته وان" دوم بهمن ماه به میزبانی فرانسه در پاریس آغاز می‌شود و سعید احمدی، سجاد گنج زاده، ذببح الله پورشیب و بهمن عسگری طی چند روز گذشته راهی پاریس شده اند تا در کمپ بین‌المللی این کشور حضور داشته باشند.

تمرینات کاراته‌کاهای حاضر در کمپ در حالی امرو به پایان خواهد رسید که روز گذشته مسئولان برگزار کننده کمپ بین المللی پاریس از ذبیح الله پورشیب قهرمان پرافتخار ایرانی درخواست کرده بودند تا مسئولیت برگزاری تمرینات کمپ را به عنوان مربی برعهده بگیرد.

پس از اخذ روادید کاراته کاها، امیر مهدی زاده، حمیده عباسعلی، زهره برزگر و فاطمه صادقی در دو بخش کاتا و کومیته مردان و بانوان برای شرکت در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2016 به میزبانی فرانسه، ساعت 4:30 بامداد روز پنجشنبه یکم بهمن ماه تهران را ترک کرده و از طریق دوحه عازم پاریس می شوند.

لیگ جهانی کاراته موسوم به "کاراته وان" دوم و سوم بهمن ماه به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد که مردان و بانوان کاراته‌کای کشورمان در این دو روز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 

انتهای پیام/م

http://fna.ir/LGLIN6

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان