۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسابقات مطالعه و تحقیق در مدارس شاهد و ایثارگران برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۳۱۱۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید قزوین:

مسابقات مطالعه و تحقیق در مدارس شاهد و ایثارگران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: سیزدهمین دوره‌ مسابقات مطالعه و تحقیق دانش‌آموزان مدارس شاهد و ایثارگران و طرح پراکنده استان قزوین برگزار می‌شود.

مسابقات مطالعه و تحقیق در مدارس شاهد و ایثارگران برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و اعضای این ستاد تشکیل و دستورات جلسه وضعیت مالی مدارس ایثارگران، مسابقات مطالعه و تحقیق طرح‌های شاهد و ایثارگران و برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر بررسی شد.

در این جلسه، احسان‌الله لنکرانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به سیزدهمین دوره‌ی مسابقات مطالعه و تحقیق دانش‌آموزان مدارس شاهد و ایثارگران و طرح پراکنده گفت: این مسابقات با هدف ترویج، گسترش و تعمیق فرهنگ مطالعه و پژوهش و مستندسازی تجربیات علمی و تربیتی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل برگزاری با کیفیت مسابقات مطالعه و تحقیق از اهمیت ویژه‌ایبرخوردار است و بایستی همه دانش‌آموزان به ویژه شاهد و ایثارگر تشویق شوند تا با انگیزه بالا در مسابقات شرکت کنند.

لنکرانی با اشاره به اینکه سال گذشته 16 گروه از استان قزوین به مرحله کشوری مسابقات یاد شده راه یافتند که یک گروه توانست رتبه برتر کشوری را به دست آورد، گفت: باید دانش‌آموزانی که در مرحله استانی مسابقات، رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند با هدف تقویت پایه علمی، برای آنها دوره‌های آموزشی برگزار شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: این دوره‌ها باید طبق استانداردهای لازم، با کیفیت برگزار شود تا آنها بتوانند رتبه‌های برتر را در مسابقات کشوری کسب کنند.

وی گفت: برگزاری کلاس‌های دوره‌ای برای دانش‌آموزانی که رتبه برتر استانی را در مسابقات مطالعه و تحقیق به دست می‌آورند، اتلاف منابع مالی نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است تا آنها بتوانند در کشور، حرفی برای گفتن داشته باشند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان