۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین همه به قانون تمکین کنند/ عده‌ای شورای نگهبان را مورد هجمه قرار داده‌اند
کد خبر: ۱۳۱۱۰۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

همه به قانون تمکین کنند/ عده‌ای شورای نگهبان را مورد هجمه قرار داده‌اند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در فضای غبارآلود پس از برجام عده‌ای فکر می‌کنند که می‌توانند همچون گرگ به جان جامعه اسلامی افتاده و ساختارها و نهادهای آن را مورد هجمه قرار دهند.

همه به قانون تمکین کنند/ عده‌ای شورای نگهبان را مورد هجمه قرار داده‌اند

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، اظهار داشت: رئیس‌جمهور، همکاران او، وزرا و همه کسانی که در منصب‌های اجرایی هستند باید بدانند که فقط تا وقتی پشتیبان گفتمان انقلاب اسلامی هستند، از سوی ملت مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: در فضای غبارآلود پس از برجام عده‌ای فکر می‌کنند که می‌توانند همچون گرگ به جان جامعه اسلامی افتاده و ساختارها و نهادهای آن را مورد هجمه قرار دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: امروز از آقای رئیس‌جمهور توقع می‌رود که شورای نگهبان را مورد حمایت ویژه قرار دهد، زیرا بیش از یک‌پنجم اصول قانون اساسی مستقیم و غیرمستقیم با جایگاه، نقش، تکالیف و مسئولیت‌های شورای نگهبان است.

مقتدایی با تذکر بر اینکه نهادهای مختلف جامعه مانند نهاد ریاست جمهوری نباید وارد این‌گونه فضاها شوند که فکر کنند می‌توانند سایر نهادهای قانونی را تحت فشار قرار دهند، خاطرنشان کرد: توقع این است که همه بخش‌های مختلف دولت، مجلس و به‌طورکلی نظام اسلامی توجه ویژه به سرخط‌های اساسی گفتمان انقلاب اسلامی ( که شهدای ما برای تحقق آن جان خود را فدا کرده و امام و امت رهبری انقلاب برای آن تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه‌ای داشته‌اند) داشته و سرخط‌های اصلی آن باید حفظ و رعایت شده و اگر درجایی زنگار گرفته، آن زنگارها پاک شود.

وی در خاتمه حمایت از محرومان، رفع فقر در جامعه، تعالی جامعه، پرهیز از استبداد در داخل و جلوگیری از سلطه بیگانگان در کشور را سرخط‌های اساسی دانست که باید در کنار تقویت بنیه دفاعی و امر جهاد، به آن توجه شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/P790AF

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان