۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صدور کارت بیمه ورزشی با اعتبار یکساله
کد خبر: ۱۳۱۰۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور خبر داد

صدور کارت بیمه ورزشی با اعتبار یکساله

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور گفت: تصمیم داریم تا در بازه زمانی ۲ تا ۳ ساله بحث بیمه ورزشی را به صورت پایلوت در استان‌ها اجرا کنیم در این راستا از سال آینده کارت بیمه ورزشی با اعتبار یکساله صادر می‌شود.

صدور کارت بیمه ورزشی با اعتبار یکساله
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون ورزشی و اعضاء مجمع پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.
غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در این نشست اظهار کرد: عمده اهداف ما جلوگیری از تمرکز زدایی است که لازمه آن تقویت استان‌ها جهت پاسخگوی به مسائل پزشکی مصدومین است و تحقق این امر در گرو تامین تجهیزات و فضای فیزیکی لازم می‌باشد.

وی افزود: اگر ورزشکاران برای هر موضوعی به تهران مراجعه کنند در این صورت علاوه بر ترافیک مراجعین با کاهش کیفیت خدمات ارائه شده مواجه می‌شویم.

نوروزی خاطرنشان کرد: در این راستا فضای فیزیکی مناسبی در استان قزوین با تلاش همکاران و مساعدت فدراسیون برای خدمات دهی به ورزشکاران اختصاص یافت که امروز اقتتاح می‌شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور ادامه داد: اگر بتوانیم خدمات درمانی پزشکی را در مرکز استان به صورت جامع و کامل ارائه دهیم در این صورت ورزشکاران با سهولت می‌توانند در استان‌های خود برای رفع مشکلات اقدام کنند زیرا خدمات پزشکی ورزشی اختصاصی است و هر جا نمی‌توان به ورزشکاران مصدوم ارائه داد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش مسئولین فعالیت‌های خوبی در استان قزوین برای جامعه ورزشکاران استان انجام شده تا بتوانند از آن به شکل شایسته‌ای استفاده کنند.

نوروزی عنوان کرد: هدف اصلی ما در کنار اهمیت دادن به مسئله کمیت، ارتقاء سطح کیفی خدمات پزشکی ورزشی و رضایت‌مندی مراجعه کنندگان به ویژه قهرمانان و ورزشکاران سطح ملی و مربیان آنها است.
وی ادامه داد: به طور مثال تعداد کارت بیمه ورزشکاران را با سازوکار دقیق می‌توان افزایش داد اما اگر خدمات خوبی به ورزشکاران مصدوم ارائه نشود، مطلوب نیست.

وی تاکید کرد: این خدمات فقط شامل ورزشکاران نیست بلکه مربیان و داروان و کلیه جامعه ورزشی استان می‌توانند از این خدمات به نحو احسن استفاده کنند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در خصوص مشکل بیمه ورزشی و مدت زمان آن اظهار کرد: سال گذشته به دلیل اجرای طرح تحول سلامت که مبنای آن افزایش رضایت‌مندی مردم و کاهش هزینه درمانی مردم و تامین آن از سوی دولت بود لذا قیمت‌های مسائل جراحی و خدمات هتلینگ افزایش چشمگیری پیدا کرد و این مبلغ که سال گذشته بود پاسخگوی هزینه‌های مربوطه نبود و تصمیم گرفتیم مبلغ افزایش یابد.

وی ادامه داد: اما در سال جاری با بهبود شرایط و رسیدن به ثبات تصمیم گرفته شد تا هیچ گونه افزایشی از نظر قیمت نداشته باشیم.

نوروزی عنوان کرد: بنا داریم تا در بازه زمانی 2 تا 3 سال بحث بیمه ورزشی را به صورت پایلوت در استان‌ها اجرا کنیم در این راستا سال آینده در 13 استان کارت بیمه ورزشی با اعتبار یکساله و 365 روزه صادر می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: همه تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به جامعه ورزشکاران کشور است در این راستا از همه پیشنهادات برای اصلاح امور و افزایش رضایتمندی ورزشکاران استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان