۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مبالغ بیمه ورزشکاران تا سقف ۳۰۰ هزار تومان طی مدت سه روز پرداخت می‌شود
کد خبر: ۱۳۱۰۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سعید اسکویی:

مبالغ بیمه ورزشکاران تا سقف ۳۰۰ هزار تومان طی مدت سه روز پرداخت می‌شود

اسکویی گفت: مبالغ بیمه تا سقف سیصد هزار تومان تا مدت سه روز به ورزشکاران پرداخت می‌شود که این امر باعث افزایش رضایت ورزشکاران خواهد شد.

مبالغ بیمه ورزشکاران تا سقف ۳۰۰ هزار تومان طی مدت سه روز پرداخت می‌شود
به گزارش خبرنگار ورزشی  صبح قزوین ، مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، مدیرکل ورزش‌وجوانان استان، معاون ورزشی و اعضا مجمع صبح امروز(سه شنبه) در سالن جلسات اداره ورزش‌وجوانان برگزار شد‌.
سعید اسکویی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین دراین جلسه گزارشی از فعالیت‌های هیات پزشکی ورزشی در نه ماه نخست سال 94 ارائه کرد.
اسکویی در ابتدا به معرفی کمیته‌های این هیات پرداخت و گفت: کمیته آموزش از اولویت‌های این هیات به شمار می‌رود بنابراین با بالاتر رفتن آگاهی رده‌ها، زیربنای محکمی در استان به وجود خواهد آمد.


وی افزود: به همین منظور کلاس‌های آموزشی از جمله کمک‌های اولیه و آشنایی با دوپینگ به مدت دو روز برای 28 نفر از ورزشکاران و مربیان برگزار شد.
اسکویی ادامه داد: در کمیته تغذیه، تعداد 92 مورد مشاوره تغذیه ورزشی قرار گرفتند همچنین مطالبی در مورد تغذیه در ماه مبارک رمضان به ورزشکاران ارائه شد.
وی توضیح داد: استان قزوین پتانسیل اضافه کردن تعداد روزهای مشاوره تغذیه ورزشی را دارد. ورزشکاران و داوران می‌توانند با مبلغ چهار هزار تومان از مشاوره‌های ورزشی بهره‌مند شوند.
این مسئول بیان کرد: 77 مورد بازرسی در بخش آقایان و تمامی باشگاه‌های ورزشی بانوان انجام شد.
وی گفت: از ماساژور ورزشی نیز استقبال شد، مجوز گرفته شد اما آمار ثبت‌نام‌کنندگان هنوز به حد نصاب نرسیده است.


اسکوی در خصوص آمار ورزشکاران بیمه شده توضیح داد: آمار ورزشکاران بیمه شده در سال گذشته 62 هزار نفر اعلام شد که این آمار در حال حاضر به 53 هزار نفر رسیده که نسبت به سال گذشته افت داشته است. تلاش ما بر این است که این میزان را تا پایان سال بهبود ببخشیم.
وی اضافه کرد: ورزشکاران از ویژگی‌های بیمه و حقوق خود در این زمینه آگاهی ندارد در همین راستا تراکت‌هایی در خصوص مزایایی بیمه ورزشی برای بالا بردن اطلاعات ورزشکاران تهیه شد.
اسکویی افزود: مبالغ بیمه تا سقف سیصد هزار تومان تا مدت سه روز به ورزشکاران پرداخت می‌شود که این امر باعث افزایش رضایت ورزشکاران خواهد شد.
وی یادآور شد: 5 درصد جمعیت استان در هدف بیمه ورزشی قرار دارد که اگر امکانات بهتری ارائه شود این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.
اسکویی پرداخت غرامت به مصدومین ورزشی، ارائه خدمات مناسب، باکیفیت و در حداقل زمان ممکن را از دیگر اهداف کمیته خدمات درمانی عنوان کرد.
وی اظهار کرد: یکی از اهداف ورزشی استان، فیزیوتراپی مستقل ورزشی بود که با کسب پروانه به طور دائم فعالیت خود را آغاز کرده است که از ابتدای بهمن ماه در نوبت‌های صبح و عصر خدمات خود را به ورزشکاران ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/7008



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان