۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آئین جشن تکلیف ۲ هزار دانش‌آموز دختر قزوینی برگزار شد
کد خبر: ۱۳۰۹۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در آستانه برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز؛

آئین جشن تکلیف ۲ هزار دانش‌آموز دختر قزوینی برگزار شد

آئین جشن تکلیف ۲ هزار دانش‌آموز دختر قزوینی در آستانه برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در مسجد النبی(ص) برگزار شد.

آئین جشن تکلیف ۲ هزار دانش‌آموز دختر قزوینی برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جشن بزرگ شکوفایی دانش‌آموزان دختر در آستانه برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، ظهر امروز با حضور دو هزار نفر از دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در شبستان امیرالمومنین مسجد النبی(ص) برگزار شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تبریک به مناسبت میلاد امام حسن عسگری(ع) اظهار کرد: شما دانش‌آموزان که به سن عبادت رسیده‌اید به صورت رسمی از سوی خداوند دعوت شدید تا در میهمانی خدا شرکت کنید.

وی افزود: جشن عبادت و بندگی جشن مهمی است و بدین معناست که شما رشد فکری پیدا کرده‌اید و آماده به جا آوردن فرامین الهی هستید.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: با خود تصمیم بگیرید تا با حضور خانواده در میعادگاه نماز جمعه و نماز جماعت مساجد حضور داشته باشید.

حجت الاسلام علی انصاری، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خطاب به دانش‌آموزان حاضر در مراسم اظهار کرد: تولد واقعی دوستی با خداست بنابراین با خدا مانوس و صمیمی باشید.

وی افزود: لازمه انس و نزدیکی با خداوند متعال پیروی از دستورات الهی و خواندن است و کسانی‌که با خدا دوست باشند مورد محبت و علاقه دیگران نیز واقع می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: والدین جشن تکلیف دیگری همچون جشن تولد برای فرزندان خود برگزار کنند و شروع طاعت و بندگی آنها را جشن بگیرند.

اقامه نماز به امامت آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین، بیان مباحث آموزشی پیرامون مسئله حجاب و نماز در قالب اجرای نمایش همچنین اجرای سرود از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان