۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین حوزه هنری هیچ رقابتی با سازمان‌های فرهنگی ندارد/ هدف ما انجام اقدامات فرهنگی روی زمین مانده است
کد خبر: ۱۳۰۶۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور استان‌های حوزه هنری کشور:

حوزه هنری هیچ رقابتی با سازمان‌های فرهنگی ندارد/ هدف ما انجام اقدامات فرهنگی روی زمین مانده است

مدیرکل امور استان‌های حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری با همه دستگاه‌های کشور تعامل سازنده دارد و به حدی مشکلات فرهنگی روی زمین مانده که هدف ما حل این مشکلات است و هیچ رقابتی با دستگاه‌های فرهنگی دیگر نداریم.

حوزه هنری هیچ رقابتی با سازمان‌های فرهنگی ندارد/ هدف ما انجام اقدامات فرهنگی روی زمین مانده است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مجید مصلحی، مدیرکل امور استان‌های حوزه هنری کشور ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه هنری استان قزوین در سالن حافظ این سازمان با بیان اینکه خط خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک خط مستقیم است، اظهار کرد: در تغییر مدیریت‌ها وظیفه ما عمل به تکلیف است؛ اگر از این باب نگاه کنیم تحلیل ما از اینگونه مراسم‌ها تغییر خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: حوزه هنری نهادی برآمده از انقلاب است و وظیفه این دستگاه تولید پیام‌های انقلاب اسلامی از دل هنر است.
این مسئول ادامه داد: کشورمان صاحب هنرهای اصیل است که حوزه هنری باید به صورت تخصصی از این طریق به ترویج آرمان‌های انقلاب بپردازد.
مصلحی با بیان اینکه جابجایی مدیران یک تغییر استراتزیک در جهت دستیابی به اهداف کلان است، بیان کرد: حوزه هنری با همه دستگاه‌های کشور تعامل سازنده دارد و به حدی مشکلات فرهنگی روی زمین مانده که هدف ما حل این مشکلات است و هیچ رقابتی با دستگاه‌های فرهنگی دیگر نداریم.
وی اذعان کرد: سعی مسئولین حوزه هنری حضور در فضاهای فرهنگی و هنری است که مورد غفلت بقیه دستگاه‌های فرهنگی دیگر قرار گرفته است.
مدیرکل امور استان‌های حوزه هنری کشور با تاکید بر اینکه فضای حوزه هنری باید پاتوق هنرمندان و پیشکسوتان انقلاب باشد، عنوان کرد: همه مدیران باید زمینه را برای حضور هنرمندان ارزشی و انقلابی که به ترویج انقلاب اسلامی می‌پردازند، آماده کنند.
وی تصریح کرد: ما از کار ویترینی و نمایشی به شدت گریزان هستیم و عنصر اصلی کار در حوزه ما تولید هنر انقلابی است.
این مسئول با بیان اینکه نیروی انسانی ما باید در سازمان‌ها به صورت مستمر مهارت‌های جدید را بیاموزد، ابراز کرد: گاهی برای استراتژیک‌ها در ادارت با این نگاه برای ما نوشته می‌شود که هیچ گاه نباید آنها تغییر کنند؛ اما باید مدل مدیرتی در هر دوره‌ای با توجه به مقتضیات همان زمان برنامه ریزی شود.
وی با انتقاد از اینکه در سازمان‌های ما نگاه انگیزشی در نیروی ارزشی ما ایجاد نمی‌کنند، گفت: در این ادارات تفاوتی بین فردی که توانمند است و کار می‎‌کند با کسی که اهل کار کردن نیست وجود ندارد و این نیروهای ارزشی پس از مدتی بی انگیزه شده و توانمندی خود را از دست می‌دهد.
مصلحی اضافه کرد: برخی از عملکردها تبدیل به اعتیاد یعنی یک امر غیرقابل تغییر، برای ما شده است یعنی حتی به کار کردن هم عادت کرده‌ایم بدون اینکه به خروجی عملکرد خود در آن سازمان بیاندیشیم.
وی در پایان عنوان کرد: گاهی مشکلات سازمانی به واسطه مشخص نکردن مطالبات مناسب از سوی مدیران آن دستگاه است؛ بنابراین باید هر مدیری با تعیین اهداف مناسب خواسته‌های خود را با خواسته‌های آن سازمان همسو کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان