۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین استفاده از ظرفيت عظيم مساجد براي گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه
کد خبر: ۱۳۰۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تاکید کرد

استفاده از ظرفيت عظيم مساجد براي گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با اشاره به اهمیت نقش مساجد در ارتقای سطح فرهنگی و افزایش سطح دانش عموم مردم تاکید کرد: استفاده از این ظرفیت عظیم می‌تواند عامل موثری در افزایش سرانه مطالعه در سطح جامعه باشد.

استفاده از ظرفيت عظيم مساجد براي گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه
به گزارش صبح قزوین ، مهدی رمضانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از برگزاری نخستین نشست کتاب‌خوان فعالان مسجد در قزوین خبر داد و اظهار کرد: این نشست با مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قزوین برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این نشست که پیرامون مباحث نماز و مسجد برگزار می‌شود، جوانان فعال مساجد و ائمه جماعات حضور خواهند داشت.

رمضانی هدف از برگزاری نخستین نشست کتاب‌خوان مسجد را بازیابی دقیق‌تر نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی برای معرفی کتاب‌های ارزشمند دارای محتوایی غنی در این نشست انجام شده که امید است در کیفیت بالایی برگزار شود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار مساجد در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ظرفیت‌های عظیم فرهنگی مساجد و نماز جمعه در شکل‌گیری سبک زندگی ایرانی اسلامی، بررسی این مهم در اولویت کتابخانه‌های استان قرار گرفته است.

رمضانی در پایان تصریح کرد: روحانیت و مساجد از ظرفیت بی‌نظیری در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و افزایش سطح دانش و آگاهی عموم مردم برخوردارند لذا استفاده از این ظرفیت عظیم می‌تواند عامل موثری در افزایش سرانه مطالعه سطح جامعه باشد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان