۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین با زیدان راحت‌ترم/ طبیعی است که آلوس درباره من حرف بزند
کد خبر: ۱۳۰۴۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رونالدو:

با زیدان راحت‌ترم/ طبیعی است که آلوس درباره من حرف بزند

ستاره پرتغالی رئال مادرید اعتراف کرد که رابطه بهتری با زیدان در مقایسه با بنیتس دارد. او هم‌چنین واکنشی جالب به اظهارت تمسخر آمیز پیکه و دنی آلوس داشت.

با زیدان راحت‌ترم/ طبیعی است که آلوس درباره من حرف بزند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، رئال مادرید با درخشش کریم بنزما و کریستیانو رونالدو پیروزی پر گلی را در هفته بیستم رقابت های لیگا رقم زد و موفق شد با نتیجه پنج بر یک خیخون را شکست دهد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال بعد از بازی سخنان بی پرده‌ای را بر زبان آورد و درباره چند مساله مهم صحبت کرد. او درباره مقایسه زیدان با بنیتس گفت: بنیتس هم مانند زیدان مصلحت تیم را می‌خواست، اما باید بگویم که رابطه بهتری با زیدان دارم و با این مربی راحت تر هستم. دیگر درباره چرایی آن از من سوال نکنید. لطفا سوال نکنید، چون جواب نمی دهم. تنها می توانم بگویم که همه بازیکنان رئال چنین احساسی نسبت به زیدان دارند.

رونالدو درباره سخنان تند دنی آلوس و جرارد پیکه درباره او گفت: طبیعی است که آنها درباره من صحبت کنند، چرا که وقتی درباره کریستیانو رونالدو صحبت می‌کنند تیتر یک روزنامه می شوند.

او درباره مسی گفت: من رابطه خوبی با مسی دارم و مشکلی با این بازیکن ندارم. ما در مراسم گالا کنار هم بودیم و مشکلی نداشتیم. قبل از این نیز با هم مشکلی نداشته‌ایم.

بعد از مراسم گالا عده ای در شهری مادیرا که کریستیانو رونالدو در آن به دنیا آمده است به تندیس او حمله بردند و شماره مسی را روی آن نوشتند. رونالدو در واکنش به این موضوع گفت: چنین مسائلی ساده و پیش پا افتاده است و نظری درباره آن ندارم.

او در پایان سخنان خود گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار هم پیروزی شدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. امیدواریم که این روند در دیدارهای آینده هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/7008

منبع: پایگاه اطلاع رسانی EFE

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان