۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مباحث عمرانی سازمان بسیج مستضعفین و نیروی هوافضای سپاه بررسی شد
کد خبر: ۱۳۰۳۸۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مباحث عمرانی سازمان بسیج مستضعفین و نیروی هوافضای سپاه بررسی شد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز بعدازظهر این کمیسیون، مباحث عمرانی سازمان بسیج مستضعفین و نیروی هوافضای سپاه بررسی شد.

مباحث عمرانی سازمان بسیج مستضعفین و نیروی هوافضای سپاه بررسی شد

سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، در تشریح جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز یکشنبه کمیسیون با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران و سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه سردار حاجی زاده گزارشی از وضعیت عملکرد عمرانی نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران همچنین مشکلات عمرانی این حوزه ارائه کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در ادامه این جلسه گزارشی در بحث بسیج سازندگی و اقداماتی که این سازمان انجام داده است از سوی مسئولان مربوطه ارائه شد. همچنین اعضای کمیسیون به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.

هاشمی همچنین تصریح کرد: مجلس به ویژه کمیسیون عمران قطعا کمک‌های خوبی به نیروی مسلح به ویژه در بخش بسیج سازندگی، اشتغال، عمران و آبادانی روستاها و شهرهای ضعیف خواهد داشت. از طرفی هم با توجه به ناامنی‌های منطقه و حساسیت‌های استکبار جهانی برای تضعیف وضعیت موشکی کشور قطعاً در حمایت از اقدامات ارزشمند بسیج و سپاه اقداماتی انجام می‌دهیم.

وی عنوان کرد: در جمع‌بندی این جلسه مقرر شد بررسی‌های لازم در خصوص مشکلات موجود در بخش نیروی هوافضای سپاه پاسداران صورت گیرد تا در حد امکان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی کمک و مساعدت‌های لازم انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بحث مربوط به سازمان بسیج مستضعفین مفصل‌تر از بحث مربوط به نیروی هوا فضای سپاه بود. در این زمینه علاوه بر بحث گزارشی که سردار نقدی در ساخت اماکن ورزشی و مجموعه‌های فرهنگی و عمرانی ارائه داد گزارشی نیز از ساخت مراکز آموزشی و بحث سازمان بسیج سازندگی و عملکردهای این مجموعه در مناطق روستایی و مستضعف ارائه شد.

هاشمی ادامه داد: در مجموع اعضای کمیسیون ضمن اینکه از سردار حاجی‌زاده و سردار نقدی در خصوص عملکرد مجموعه‌های سازمان بسیج مستضعفین و نیروی هوافضای سپاه پاسداران خصوصا در بخش عمرانی آن تقدیر و تشکر کردند، آمادگی خود را جهت حمایت و پشتیبانی از این سازمان‌ها اعلام داشتند چراکه سازمان‌های مذکور به ویژه بسیج مستضعفین علاوه بر محرومیت‌زدایی در کشور سهمیه‌ای برای اشتغال‌زایی فراهم می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در خاتمه مطرح کرد: در جمع‌بندی جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون مقرر شد در بودجه سال 95 و برنامه 5 ساله توسعه ششم کمک‌ها و مساعدت‌های لازم و همه نیروهای مسلح خصوصا بسیج سازندگی صورت بگیرد تا حرکتی جهت حل مشکلات این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XFGYDI

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان