۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین همایش اصلاح‌طلبان حامی بانوان با حضور ۵ زن!!/ حجت الاسلام روحانی با ملکه سباء مقایسه شد/ آمارهای عجیب از خورجین قوامی درآمد
کد خبر: ۱۳۰۳۱۹ نویسنده: علی تقوایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حاشیه نگاری جلسه اصلاح‌طلبان با سخنرانی منتجب‌نیا؛

همایش اصلاح‌طلبان حامی بانوان با حضور ۵ زن!!/ حجت الاسلام روحانی با ملکه سباء مقایسه شد/ آمارهای عجیب از خورجین قوامی درآمد

جلسه اصلاح‌طلبان با سخنرانی منتجب‌نیا برای بانوان با حاشیه‌هایی چون حضور ۵ زن و مقایسه رئیس جمهور با ملکه سباء همراه بود.

همایش اصلاح‌طلبان حامی بانوان با حضور ۵ زن!!/ حجت الاسلام روحانی با ملکه سباء مقایسه شد/ آمارهای عجیب از خورجین قوامی درآمد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، غروب روز گذشته(شنبه) ویلای شیخ قدرت علیخانی در شهرک هفت سنگان میزبان جلسه اصلاح طلبانی بود که با دعوت حزب اعتماد ملی قزوین و در آستانه اعلام نتایج برررسی صلاحیت‌ها گردهم آمده بودند.
جای جای ویلای شیخ قدرت عیلخانی و محل برپایی جلسه، پوسترهایی از حجت الاسلام منتجب نیا نصب است پوسترهایی که شعارهایی در رابطه با ضرورت بازگشت اصلاح طلبان و حزب اعتماد ملی به قدرت در آنها به چشم می‌خورد.
جلسه طبق برنامه اعلام شده می‌بایست راس ساعت 15 و با سخنرانی «حجت الاسلام رسول منتجب نیا» قائم مقام حزب اعتماد ملی آغاز شود اما با نیم ساعت تاخیر در آغاز مراسم پس از توزیع شیرینی و میوه و البته سخنرانی‌های متعددی در ساعت 16 و سی دقیقه نوبت به رسول منتجب نیا رسید.
در آغاز مراسم مجری تذکر می‌دهد که فقط «عکاس منسوب به حزب اعتماد ملی قزوین» می‌تواند از مراسم و سخنرانان عکس و گزارش تهیه کند و «باقی خبرنگاران بهتر است رعایت کنند» در نتیجه دیگر خبرنگاران و اصحاب رسانه که به دعوت حزب برای پوشش مراسم آمده بودند به حاشیه عمارت ویلایی شیخ قدرت رانده می‌شوند و با هر نوبت عکاسی، توسط مامورین جلسه تذکر دریافت می‌کنند.
اولین سخنران این مراسم حسین زاده، دبیر حزب اعتماد ملی قزوین بود که با چهره‌ای خندان شعری را تا نیمه برای حضار قرائت کرد. با ورود حجت الاسلام منتجب نیا به جلسه، حسین زاده اعلام کرد که «با درخواست دوستان مجددا شعر را از اول می‌خوانم».
مقاله خوانی و سخنرانی حجت الاسلام سید ناصر قوامی از جمله برنامه‌هایی است که باید تا پیش از آغاز سخنرانی قائم مقام حزب اعتماد ملی برای مستمعین اجرا شود.

حضور 5 نفری بانوان در همایش اصلاح طلبان حامی بانوان

خواندن مقاله‌ای درباره ضرورت‌های شرکت در انتخابات و البته نقش ممتاز زنان در بینش اصلاح طلبان از جمله برنامه‌های این مراسم بود که هر چند بخش دوم این مقاله بر توجه ویژه اصلاح طلبان به جایگاه و حضور اجتماعی زنان آنها تاکید می‌کرد اما عملا از جمعیت حدود 150 نفری حضار تنها 8 نفر آنها خانم بودند که در ادامه جلسه 3 نفر از آنها نیز جلسه را ترک کردند و جلسه اصلاح طلبان حامی حضور اجتماعی زنان با حضور 5 نفر از خانم‌ها ادامه پیدا کرد.


حجت السلام قوامی: بشار اسد 300 هزار نفر را در سوریه کشت!!!
سید ناصر قوامی سومین سخنران جلسه با اشاره به جمعیت اندکی که در جلسه گردآمده بودند، گفت: «جناب منتجب نیا اینها با وجود این جمعیت اما همگی از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند، دانشجو، بازاری و ...».
نماینده مردم قزوین در مجلس ششم در ادامه سخنان خود به تمهیدات ملکه سبا در یمن برای جلوگیری از جنگ با سلیمان نبی اشاره کرد و به طور تلویحی رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید را با ملکه سبا یکی دانست.
ملکه‌ای که توانست مانع از جنگ ایران با سلیمان آمریکایی شود.


همچنین حجت الاسلام قوامی به شرایط سوریه نیز اشاره‌ای داشت و در کلامی بی سابقه اعلام کرد: «بشار اسد 300 هزار نفر را در سوریه کشت به کجا رسید؟» این جمله قوامی با تعجب حضار و مهمان جلسه مواجه شد اما پس از پایان سخنرانی، در حالی که مجری مجددا در حال خواندن شعر بود، قوامی اعلام کرد که منظورش از این که گفته است: «بشار اسد 300 هزار نفر را در سوریه کشته است این نیست که اینا را بشار اسد کشته است نه منظورم این است که طرفین با هم 300 هزار نفر را کشته‌اند!!!!».
پس از پایان سخنرانی حجت الاسلام قوامی باز هم نوبت به شعرخوانی مجری جلسه رسید.
این بار مجری شعر معروف «آزادی» از «پل الوار» را با چندین غلط فاحش خواند و در نهایت پل الوار شاعر معروف فرانسوی را با نام « شعری خواندم از جناب الوار شاعر معروف ایتالیایی» معرفی کرد. حضار برایش کف می‌زنند همزمان عده‌ای نیز برای شعر خوانی مجری صلوات می‌فرستند.
پس از سخنرانی سید ناصر قوامی و در حالی که حضار پس از سه نوبت سخنرانی منتظر سخنان قائم مقام حزب اعتماد ملی بودند در نهایت قرعه کار به نام محمد علیخانی از نامزدهای محتمل انتخابات مجلس در حوزه قزوین افتاد.
محمد علیخانی در حالی که متوجه کلافگی حضار از طولانی شدن مراسم شده بود سخنانش را کوتاه کرد و در نهایت پس از یک ساعت و نیم تاخیر نوبت به سخنران اصلی جلسه رسید.

حجت الاسلام منتجب نیا: اصلاحات یک جریان خدایی است

منتجب نیا در سخنرانی خود با تاکید براینکه ما نمی‌خواهیم همیشه بجنگیم، بیان کرد: «کجای قرآن و اسلام آمده است که همیشه باید بجنگیم».


منتجب نیاز از رفتار مخالفان دولت در مجلس شورای اسلامی و منتقدین سیاست‌های اقتصادی و سیاسی دولت انتقاد کرد و گفت: «دکتر روحانی با اقدامات شجاعانه تئوری آنها را باطل کرده و دکان این افراد را بسته است».
وی با اشاره به جریانات اصلاح طلب و ضرورت حضور آنها در فضای سیاسی کشور گفت: «اگر اصلاحات نباشد باید درجا بزنیم و به وضع موجود قانع باشیم و هرگز به وضع مطلوب نرسیم و به عقب برگردیم و سیر قهقرایی و نزولی داشته باشیم.»
ارجاع منتجب نیا در بحث از اصلاح طلبان به این جمله رهبری: «کسانی که نظام را قبول ندارند هم در انتخابات شرکت کنند» در موارد متعددی روی داد که هر بار با استقبال وی و حضار روبه رو شد.
همچنین منتجب نیا جریان اصلاحات را یک جریانی خدایی ذکر کرد که حضور آن در جامعه ریشه در تاریخ این کشور دارد.
در نهایت سخنرانی قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز به پایان رسید و در پی آن جلسه با تشویق و ذکر صلوات به اتمام رسید و مراسم دید و بازدید و جلسه انفرادی اصلاح طلبان استان آغاز شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان