۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برگزاری کارگاه آموزشي فرزندپروري با عنوان «خانواده اسوه» برای والدین قزوینی
کد خبر: ۱۳۰۳۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشي فرزندپروري با عنوان «خانواده اسوه» برای والدین قزوینی

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از برگزاری کارگاه آموزشي مهارت فرزندپروري با عنوان «خانواده اسوه» براي والدین قزويني خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشي فرزندپروري با عنوان «خانواده اسوه» برای والدین قزوینی
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، سعيد وزيري نژاد، مدیر عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌هاي فرزندپروري اظهار کرد: این کارگاه آموزشي با عنوان «خانواده اسوه» براي مادران و پدران قزويني برگزار مي‌شود.

وی افزود: رويکرد اصلي برنامه‌هاي سازمان، دانش محور است که ارائه آموزش‌هاي لازم در خصوص شيوه صحيح تربيت فرزندان، هويت دادن به گرايش‌هاي مشارکت جويانه والدين و فرزندان، آگاهی خانواده از نيازهاي فرهنگي و اجتماعي فرزندان از اهداف برپايي کارگاه‌هاي فرزندپروري است.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: کارگاه‌هاي آموزشي خانواده اسوه از 26 دي ماه تا چهارم بهمن ماه سال جاري به منظور گسترش فرهنگ شهروندي و مهارت‌هاي زندگي با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوين در مساجد و مدارس محلات قزوين برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عناوین کارگاه‌های آموزشی بیان کرد: «فرزندپروري با رويکرد آموزه‌هاي اسلام و روان شناسي»، «مهارت‌هاي پرورش عزت نفس و اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان»، «مهارت‌هاي اصلاح و تغيير رفتار در فرزندان»، «تربيت مذهبي فرزندان»، «تربيت جنسي فرزندان از منظر اسلام و روان شناسي»، «آسيب شناسي رسانه‌هاي ديجيتال بر رفتار کودکان و نوجوانان» و «پرورش مهارت خلاقيت در کودکان و نوجوانان» از عناوين کارگاه‌هاي آموزشي خانواده اسوه می‌باشد.

وي تصریح کرد: لازمه تربيت صحيح فرزندان، آموزش شيوه‌هاي فرزند پروري به والدین است که در اين کارگاه‌ها تلاش می‌شود با ارتقاء آگاهي والدين در زمينه آسيب‌هاي اجتماعي، نيازها و روحيات فرزندان، جامعه‌اي سالم داشته باشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان