۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارائه طرح‌‌های فرهنگی مقابله با نفوذ و استکبارستیزی
کد خبر: ۱۳۰۱۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فراخوان ایده‌پردازی «مقابله با نفوذ» ویژه نخبگان جبهه فرهنگی؛

ارائه طرح‌‌های فرهنگی مقابله با نفوذ و استکبارستیزی

فراخوان ایده‌پردازی «مقابله با نفوذ» ویژه نخبگان جبهه فرهنگی با ارائه طرح‌‌های فرهنگی مقابله با نفوذ و استکبارستیزی برگزار می‌شود.

ارائه طرح‌‌های فرهنگی مقابله با نفوذ و استکبارستیزی
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، فراخوان ایده‌پردازی «مقابله با نفوذ» ویژه نخبگان جبهه فرهنگی برگزار می‌شود.
رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند:" مبارزه‌ با استکبار جزو کارهای ما است، جزو کارهای اساسی است، جزو مبانی انقلاب است. یعنی اگر مبارزه‌ با استکبار نباشد، ما اصلاً تابع قرآن نیستیم. مبارزه‌ با استکبار که تمام نمی‌شود. در مورد مصادیق استکبار، آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است… مبارزه‌ با استکبار تعطیل‌پذیر نیست، تکلیفش کاملاً روشن است و خودتان را آماده کنید برای ادامه‌ی مبارزه‌ی با استکبار."
استکبارستیزی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین آموزه‌های دین مبین اسلام در قرآن و روایات اهل‌بیت(ع) مورد توجه قرار گرفته و همواره مورد تاکید اولیای دین بوده و در زمان حاضر نیز انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر این مفهوم توانست ملت‌های آزاده در جهان را بیدار کند و آنها را به خیزش علیه سران ظالمشان برانگیزد.
مفهوم استکبارستیزی در انقلاب اسلامی ایران آن قدر اهمیت یافته که برخی استکبارستیزی را ذات انقلاب اسلامی می‌دانند. به همین دلیل توجه و پرداختن به این مفهوم یکی از الزامات و بایسته‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.


به همین علت فراخوان ایده‌پردازی ارائه طرح‌های فرهنگی مقابله با نفوذ و استکبارستیزی با هدف شناسایی ایده‌ها و طرح‌های برتر، ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی جبهه مردمی انقلاب اسلامی همزمان با برگزاری دومین اجلاس سراسری اصحاب عشق (گردهمایی فعالان و نخبگان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی) در بهمن ماه 1394 برگزار خواهد گردید.
«ایده» یک طرح خام و کلی نهایتا یک صفحه‌ای است که در یکی دو دقیقه برای مخاطب عام بدون اشاره به جزئیات قابل تشریح باشد. «طرح مفهومی» (Conceptual Plan) ایده‌ای است که با جزئیات بیشتری مانند اهداف، مبانی، امکان‌سنجی‌ها و پیشینه‌پژوهی بیان می‌شود. و «طرح عملیاتی«(Operational Plan) طرحی است که به طور دقیق نقشه اقدام دارد و ساختارها و جزئیات مدیریت منابع آن مشخص شده است و دقیقا گام قبل از اجرا است.
محورهای فراخوان عبارتند از:
1. تقویت باور و روحیه استکبارستیزی
2. شناساندن ابعاد نفوذ و نقشه استکبار
3. به چالش‌کشیدن حقوق بشر آمریکایی
4. مقابله با نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی
ایده‌ها در بُعد قالب، عرصه و مخاطبین محدودیتی نداشته و از جمله شاخص‌های انتخاب ایده برتر، در نظرگرفتن موارد مذکور در آنخواهد بود.از دیگر شاخص‌ها می‌توان به نوآوری و ابتکار، عملیاتی بودن، بکر و بدیع‌بودن، هزینه پایین و اثربخشی بالا اشاره نمود.
زمان‌بندی:
مهلت ثبت طرح‌ها 30 دی ماه 1394 بوده و تجلیل از طرح‌های برتر 8 بهمن ماه 1394 در دومین اجلاس سراسری اصحاب عشق صورت خواهد پذیرفت.
جوایز:
تجلیل از 10 ایده‌پرداز برتر با اهدای سکه بهار آزادی و لوح تقدیر
جایزه ویژه:
حمایت از عملیاتی شدن تعدادی از ایده‌های برتر
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده‌های خود به این سایت مراجعه نمایید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان