۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دیدار معاون سرمایه انسانی رسانه‌ی ملی از صداوسیمای مرکز قزوین
کد خبر: ۱۳۰۱۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در سفری دو روزه

دیدار معاون سرمایه انسانی رسانه‌ی ملی از صداوسیمای مرکز قزوین

معاون سرمایه ی انسانی رسانه ی ملی در رأس هیئتی بلند پایه در سفری دو روزه به صداوسیمای مرکز قزوین ضمن دیدار با همکاران، مشکلات و نیازهای این مرکز را بررسی کرد.

دیدار معاون سرمایه انسانی رسانه‌ی ملی  از صداوسیمای مرکز قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، جعفری معاون سرمایه ی انسانی رسانه ی ملی ابتدا در جمع کارکنان صداوسیمای مرکز قزوین حضور یافت و ابعاد تأثیر گذاری رسانه را تشریح کرد.
وی با اشاره به تأثیر برنامه‌های صداوسیما در مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت: رسانه اثر گذارترین ابزار در برابر تهدیدات فرهنگی وجنگ نرم دشمن است که می تواند توطئه های دشمنان را خنثی و بی اثر کند.
معاون سرمایه ی انسانی رسانه ی ملی همچنین به تحولات دنیای امروز اشاره و تصرح کرد: تغییر ماهیت قدرت، سرعت تغییرات و توجه بشر به مسائل راهبردی موجب شده تا دنیای امروز متفاوت از گذشته باشد که این تفاوت موجب سیال شدن نیازها و ملزومات راهبردی بشر شده است.
جعفری با اشاره به پیدایش جنبش های اسلامی منطقه و تلاش دشمن برای مهار جمهوری اسلامی گفت: دشمن با بهره گیری از وجود تروریست های منطقه برای مهار جمهوری اسلامی دست به اقداماتی همچون جنگ در سوریه و یمن زد که این جنگ ها موجب پیدایش ظرفیت جدید برای همگرایی حوثی ها، علویون و فاطمیون با کشورمان شد.
معاون سرمایه ی انسانی رسانه ی ملی در ادامه به راهبردهای دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت: دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی راهبردهای براندازی و مهار را در دستورکار قرار داد که به فضل الهی ناکام ماند و اکنون به راهبرد استحاله و نفوذ روی آورده است.
جعفری در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های معاونت سرمایه ی انسانی رسانه ی ملی در حوزه ی نیروهای انسانی اشاره و خاطر نشان کرد: همکاران ما در حال طراحی و تدوین مدلی هستند که بتوانند بر اساس آن نیازهای همکاران و چالش های آنان را برطرف کنند.
در ابتدای این دیدار هم آقای معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ضمن تشکر از سفر معاون سرمایه ی انسانی رسانه ی ملی و مدیران کل این حوزه به استان گفت: معاونت سرمایه ی انسانی بعنوان یکی از ارکان رسانه ی ملی است که مهندسی نیروی انسانی را بر عهده دارد.
حضور در جلسه ی شورای مدیران، حضور در گلزار شهدای قزوین، زیارت امامزاده حسین، ادای احترام به شهدای رسانه، تجلیل از خانواده شهدای صداوسیمای مرکز قزوین، حضور در شورای ایثارگران مرکز و حضور در جلسه ی شورای مدیران صداوسیمای مرکز قزوین از دیگر برنامه های معاون سرمایه ی انسانی رسانه ی ملی و هیئت همراه در سفر دو روزه به استان قزوین بود.


انتهای پیام/7008

منبع: صدا و سیمای قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان