۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین محسن‌های داوری سکه‌باران شدند/ کادوی ولنتاین برای کفاشیان!+ عکس
کد خبر: ۱۲۹۹۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

محسن‌های داوری سکه‌باران شدند/ کادوی ولنتاین برای کفاشیان!+ عکس

مراسم تجلیل از داوران امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد.

محسن‌های داوری سکه‌باران شدند/ کادوی ولنتاین برای کفاشیان!+ عکس

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، مراسم تجلیل از داوران لیگ برتر با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله کفاشیان، بهروان و تاج و پیشکسوتان داوری از جمله بهلولی، ریاحی و دزفولی و همچنین داوران فوتبال کشورمان و با همت کشور نامی‌نو در هتل المپیک برگزار شد و از داوران برتر نیم‌فصل اول تقدیر به عمل آمد.

* داوران صبح امروز تست آمادگی جسمانی داده بودند و همگی آنها با لباس‌های متحدالشکل در مراسم حاضر شدند و حتی جهانبازی و حاجی‌پور نیز که در تست صبح قبول نشده بودند نیز در این مراسم شرکت کردند.

* قبل از آغاز مراسم بازار عکس سلفی در بین داوران داغ بود و آنها سعی می‌کردند لحظه‌های حضور در مراسم را این چنین به ثبت برسانند.

* سیدمرتضی حسینی مجری مراسم با آغاز مراسم تجلیل به داوران گفت که من شما را خیلی دوست دارم هرچند که به شما ستم زیادی می‌شود.

* با وجود اینکه علیرضا اسدی دبیر فدراسیون نیز به این مراسم دعوت شده بود اما او یکی از غایبان در مراسم تجلیل از داوری بود.

* اصفهانیان و عنایت روسای کمیته‌ داوران و دپارتمان داوری نیز حضور پررنگی در مراسم داشتند ضمن اینکه حسن روشن پیشکسوت سابق استقلال نیز در هتل المپیک برای حضور در مراسم خود را رسانده بود و عباس ترابیان نیز دیگر میهمان این برنامه بود.

* حسینی مجری این برنامه در قسمت دیگری از صحبت‌های خود و با شوخی به داوران گفت: بخش خبری 20:30 چنان بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم می‌گوید و خبر را آغاز می‌کند که همه فکر می‌کنند این بخش خبری می‌خواهد اخبار راست را بگوید! در زمین مسابقه هم این چنین است که چنان بازیکنان خودشان را به زمین می‌زنند که آدم احساس می‌کند روی آنها خطا شده است در حالی که داوران با نگاه تیزبین متوجه می‌شوند که بازیکن تمارض کرده.

* زمانی که از محسن قهرمانی تجلیل به عمل آمد همه داوران به احترام او بلند شده و او را ایستاده تشویق کردند. ضمن اینکه رسول فروغی نیز که طی هفته‌های گذشته از کمک‌داوری خداحافظی کرد در ابتدای مراسم غایب بود و در اواسط آن خود را به سالن رسانده و مورد تقدیر قرار گرفت که البته در این لحظه نیز داوران او را ایستاده تشویق کردند.

* مجری برنامه در بخش دیگری از سخنانش گفت: آقای مربی و آقای هوادار وقتی داور هنوز به زمین نیامده و او را تخریب می‌کنید چطور توقع دارید که او اشتباه نکند. و خواهشا اگر به دیگران یک جوالدوز می‌زنید یک سوزن هم به خودتان بزنید. هنوز پول داوران کم است که در این لحظه وی مورد تشویق شدید قرار گرفت. وی افزود اگر پول واقعی که از فوتبال درمی‌آید به داوری نیز بخشی از آن داده شود آن وقت داوران ما دیگر مثل لالیگا قضاوت خواهند کرد. 

*- در بخش تجلیل از داوران ابتدا از پیشکسوتان تجلیل به عمل آمد. در بخش دیگر مجری برنامه از داوران خواست تا به عشق شهیدان غواص دست زده تا به آنها ادای احترام شود.

* در بخشی که از شاهین حاج‌بابایی دعوت به عمل آمد تا به روی سن برود او بیشتر از سایرین مورد تشویق قرار گرفت.

* حسینی زمانی که قصد داشت داوران ماه را انتخاب کند به آنها گفت که البته همه داوران ماه هستند.

* مهدی تاج نیز قبل از سخنرانی خود اظهار داشت: جالب است که اسپانسر داوران نیز اصفهانی است و این را زمانی فهمیدم که با او صحبت کردم و دیدم لهجه اصفهانی دارد.

* با معرفی شدن داوران برتر بیشترین جایزه به محسن قهرمانی و محسن ترکی رسید تا این دو سکه‌باران شوند.

* در پایان مراسم با اهدای یک هدیه از همه داوران تقدیر شد.

* مرتضی حسینی مجری برنامه در پایان مراسم مورد استقبال حضار قرار گرفته و با آنها عکس گرفت.

* در حالی که کفاشیان قصد داشت مراسم را ترک کند رئیس مدیرعامل اسپانسر داوران هدایایی را به وی داد و به او اعلام کرد که روز ولنتاین نزدیک است و قطعا یکی از این هدایا را برای همسرش کنار بگذارد. 

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/3QHPKA

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان