۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تیم ملی تنیس روی میز ۲۹ دی ماه راهی بوداپست می‌شود
کد خبر: ۱۲۹۸۷۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تیم ملی تنیس روی میز ۲۹ دی ماه راهی بوداپست می‌شود

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی مالزی، ۲۹ دیماه راهی رقابت های پروتور مجارستان می شود.

تیم ملی تنیس روی میز ۲۹ دی ماه راهی بوداپست می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، اعضای تیم ملی مردان ایران را در رقابت‌های پروتورجهانی مجارستان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی تشکیل می‌دهند و هدایت ملی پوشان را هم جمیل لطف الله نسبی برعهده دارد.

مسابقات پروتورجهانی مجارستان طی روزهای 30 دیماه تا 4 بهمن ماه در دو بخش انفرادی و دو نفره برگزار می‌شود و بعد از آن قرار است نیما عالمیان به همراه نوشاد عالمیان در صورت بهبودی و پوریا عمرانی با هزینه شخصی برای شرکت در پروتورجهانی آلمان به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات پروتور جهان راهی این کشور شوند. این رقابت‌ها نیز از روز هفتم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

تیم ملی بانوان هم که قرار بود به این رقابت‌ها اعزام شود، سفرش لغو شد.

نظری، سرپرست امور دبیری و سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز در مورد لغو سفر تیم ملی بانوان به اردو و پروتور جهانی مجارستان گفت: منتفی شدن سفر این تیم به درخواست سیما لیموچی سرمربی این تیم صورت پذیرفت.  بر اساس گزارش سرمربی تیم ملی بانوان با توجه به سطح بالای این رقابت‌ها و همچنین عدم آمادگی میزبان برای برپایی اردوی مشترک قرار شد این سفر در تاریخ دیگری انجام شود.

وی همچنین در مورد غیبت نوشاد عالمیان در سفر به مجارستان گفت: متاسفانه نوشاد پس از آسیب دیدگی که برایش در مسابقات لیگ برتر رخ داد، هنوز کاملا بهبود نیافته ولی با وجود غیبت در پروتور مجارستان در صورت رسیدن به شرایط لازم در رقابت‌های آلمان حاضر خواهد شد.  

انتهای پیام/م

http://fna.ir/WE2CBI

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان