۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پورشیب; جام ایران زمین کیفیت بالایی دارد/ به عنوان قطب کاراته باید میزبان مسابقات بیشتری باشیم
کد خبر: ۱۲۹۷۰۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پورشیب; جام ایران زمین کیفیت بالایی دارد/ به عنوان قطب کاراته باید میزبان مسابقات بیشتری باشیم

دارنده نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در طول سال‌های گذشته قهرمانان جهان و آسیا در مسابقات جام ایران زمین حضور داشتند و این موضوع نشان می‌دهد که مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار است.

پورشیب; جام ایران زمین کیفیت بالایی دارد/ به عنوان قطب کاراته باید میزبان مسابقات بیشتری باشیم

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات جام ایران زمین، گفت: رقابت‌های جام ایران زمین تنها مسابقات بین‌المللی است که هر ساله به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود. خوشبختانه این رقابت‌ها هر سال نسبت به سال قبل از لحاظ کیفیت شرایط بهتری پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: تورنمنت جام وحدت و دوستی را یک سال برگزار می‌کنیم و چند سال به تعویق می‌افتد. این ضعف بزرگی برای کاراته کشور ما است. به نظرم باید برای برگزاری این رقابت‌ها حمایت‌های همه جانبه‌ای شود. خوشبختانه در طول این چند سال شاهد بودیم که جام ایران زمین تنها مسابقاتی است که به طور متداول در ایران برگزار می‌شود و خوشبختانه کیفیت بسیار بالایی هم دارد. امیدوارم در سال‌های آینده، مسئولان فدراسیون همکاری بیشتری کنند تا با جذب اسپانسر کشورمان میزبانی ایران زمین را با کیفیت دو چندان برگزار کند.

پورشیب در ادامه خاطرنشان کرد: کشور ما از لحاظ جغرافیایی جایگاه خوبی در دنیا دارد که خیلی از کشورهای دیگر این جایگاه مهم را ندارند. امیدوارم شرایط فعلی کشورمان بهتر شود تا تیم‌های اروپایی نیز در این رویداد شرکت کنند و یک رقابت بسیار بزرگ نیز در ایران برگزار شود. سوال من این است که چرا با جایگاهی که کاراته ایران در دنیا دارد نمی‌توانیم در طول سال دو تا سه تورنمنت مهم در ایران برگزار کنیم؟

نایب‌ قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه خاطر نشان کرد: احمد صافی واقعا هر ساله برای برگزای این مسابقات تلاش می‌کند. فراهم کردن اسپانسر در وضعیت فعلی واقعا کار مشکلی است، اما او در طول این چند سال تلاش کرده و با جذب اسپانسر مسابقات را به خوبی میزبانی کرده است. کاراته ایران در آسیا و دنیا یک قطب بزرگ است و هر ساله باید رویدادهای بزرگی در کشورمان برگزار شود.

پورشیب در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته در این رقابت‌ها حضور داشتم و شاهد بودم که این مسابقات واقعا کیفیت بسیار خوبی دارد. در طول سال‌های گذشته شاهد بودیم که قهرمانان جهان و آسیا وارد تاتامی مسابقات جام ایران زمین شده‌اند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/A1PDMV

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان