۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عملکرد نیروی دریایی نشان‌دهنده اقتدار کشور بود
کد خبر: ۱۲۹۶۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

منتخب بیانات ائمه جمعه استان در نماز جمعه روز گذشته

عملکرد نیروی دریایی نشان‌دهنده اقتدار کشور بود

ائمه جمعه استان روز گذشته در نماز جمعه شهرهای مختلف با تحسین عملکرد نیروی دریایی سپاه پاسداران دستگیری ۱۰ ناوی آمریکایی را نشانه اقتدار کشورمان دانستند.

عملکرد نیروی دریایی نشان‌دهنده اقتدار کشور بود
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، منتخب بیانات ائمه جمعه استان در نماز جمعه روز گذشته به شرح ذیل است.

تاکستان
حجت الاسلام اسلامی امام جمعه شهر تاکستان گفت: قدرت نمایی ایران در دستگیری تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در آب‌های خلیج فارس نمایش اقتدار سپاه در برابر آمریکا بود.
وی افزود: عذرخواهی مقامات آمریکایی نماد قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ایران در برابر هرگونه تجاوز به خاک میهن اسلامی است.

آبیک
حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در خطبه‌های نماز جمعه آبیک به سالروز امضای قرارداد نگین میان مصر و اسرائیل در 26 دی ماه اشاره و از آن به عنوان نقطه سیاهی یاد کرد که موجب تقویت رژیم صهیونیستی در منطقه شد.

الوند
در الوند حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه این شهر با اشاره به سالروز شهادت نواب صفوی و یارانش گفت: شهید نواب صفوی جزء هزاران شهیدی است که برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی با ظلم و ستم مبارزه و در این راه جان خود را فدا کردند.

آوج
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه آوج با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم در انتخابات داوطلبان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دقت کنند تا اصلح‌ترین افراد انتخاب شوند.

اقبالیه
حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه نیز با اشاره به بهره‌برداری از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در روزهای گذشته افزود: این طرح عظیم با استفاده از قابلیت‌های مدیریتی و تخصص نخبگان و نیروهای داخلی به بهره‌برداری رسید.

محمدیه
حجت الاسلام رخ‌فیروز خطیب جمعه شهر محمدیه برخورد خردمندانه نیروی دریایی سپاه با ناوچه‌های جنگی آمریکا را در آب‌های خلیج فارس نشانگر اقتدار و برخورداری از هوشیاری و صلابت ایران دانست.

خرمدشت
حجت الاسلام حسینی راد امام جمعه شهر خرمدشت انتخابات را مظهر اراده، اقتدار و حضور ملت خواند و گفت: فضای انتخاباتی چه از سوی مجریان و چه از سوی داوطلبان باید سالم، پاک و توام با ادب و اخلاق اسلامی باشد.

بوئین زهرا
حجت الاسلام زرینه امام جمعه بوئین زهرا ضمن تسلیت وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س) شهادت نواب صفوی و یارانش را زمینه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 دانست.

خاکعلی
حجت الاسلام بیگدلو امام جمعه شهر خاکعلی با قدردانی از هوشیاری و اقتدار نیروهای سپاه گفت: این رویداد به آمریکا و صهیونیست‌ها نشان داد اگر تجاوزی نسبت به حریم ایران اسلامی شود با صلابت و قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

ارداق
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر ارداق گفت: سالروز فرار شاه از ایران یکی از حوادث بسیار مهم و سرنوشت ساز در جریان مبارزه ملت ایران علیه نظام ستمشاهی است.

محمودآباد نمونه
حجت الاسلام سماواتی امام جمعه شهر محمودآباد نمونه گفت: مسئولان باید پس از رفع تحریم‌ها پیگیر مطالبات مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از دانش بومی در بخش‌های مختلف باشند.

دانسفهان
حجت الاسلام انصاری امام جمعه دانسفهان اظهار داشت: حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای و انتخاب شایسته‌ترین ها ادامه راه شهیدان و کمک به توسعه و پیشرفت کشور است.

الموت
حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت مردم را به حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات اسفند سفارش کرد و گفت: انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی است.

ضیاآباد
حجت الاسلام جعفری امام جمعه ضیاآباد با اشاره به موضوع هسته‌ای و اجرای برجام اظهار داشت: ایران طبق برنامه وظایف خود را انجام داده است و طرف‌های مقابل نیز باید متعهد به تعهدات خود باشند.

اسفرورین
حجت الاسلام زارعی امام جمعه شهر اسفرورین به 26 دی ماه سالروز فرار شاه از ایران اشاره کرد و گفت: شاه ایران یکی از حامیان آمریکا در منطقه بود اما آمریکایی‌ها حتی اجازه اقامت وی در این کشور را ندادند و این باید درس عبرتی برای شاه عربستان باشد که برای آمریکا خوش خدمتی می‌کند.

شال
حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه شهر شال به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و خواستار توجه و تلاش مسئولان برای رفع این دغدغه ها به ویژه جوانان شد.

سگزآباد
حجت الاسلام امام جمعه شهر سگزآباد نیز تاکید کرد: ملت ایران در پرتو مدیریت جهادی و روحیه خودباوری به دستاوردهای بزرگی رسیده است و روحیه برای عزت و سربلندی کشور همچنان باید حفظ شود.

آبگرم
حجت الاسلام خدادادبیگی خطیب امام جمعه آبگرم بر قدرت ایمان و تقوا برای رسیدن به موفقیت و پیروزی‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان