۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پرکردن قلب تپنده راکتور اراک ، ریختن سیمان به دل توده های مردم بود/ عجله برای اجرای برجام فقط برای انتخابات
کد خبر: ۱۲۹۵۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه درخطبه های نمازجمعه

پرکردن قلب تپنده راکتور اراک ، ریختن سیمان به دل توده های مردم بود/ عجله برای اجرای برجام فقط برای انتخابات

آنهایی که با خوشحالی قلب تپنده راکتور اراک را با سیمان پر کردند طوری حرف می زنند که فتحی بزرگ کرده اند ،اما اینها سیمان را در دل توده های مردم ریختند زیرا مرکز هسته ای آب سنگین اراک قلب تپنده همه ملت ایران است

پرکردن قلب تپنده راکتور اراک  ،  ریختن سیمان به دل توده های مردم بود/ عجله برای اجرای برجام  فقط برای انتخابات
به گزارش صبح قزوین ؛  آیت اله عابدینی در خطبه ها نمازبیان کرد: آنهایی که با خوشحالی قلب تپنده راکتور اراک را با سیمان پر کردند ،طوری حرف می زنند که فتح بزرگی کرده اند ،اما اینها سیمان را در دل توده های مردم ریختند زیرا مرکز هسته ای آب سنگین اراک قلب تپنده همه ملت ایران است .

شتاب و عجله برای فرجام

آیت اله عبدالکریم عابدینی درخطبه های نماز جمعه این هفته گفت : .برخی برای اجرای برجام آنقدر عجله دارند که به هرکاری دست می زنند وی افزود باید اینها بدانند، سیمانی که در قلب تپنده راکتوراراک ریخته شد نه اینکه افتخاری ندارد بلکه باید بدانند که این سیمان را به دل همه توده های ملت ریختند، و غافل شدند که این قلب، قلب خانواده های شهدای هسته ای و شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم و همه مردم ایران بود. از عجله برخی ها در اجرای برجام می شود فهمید که عجله آنها بابت انتخابات است .
نماینده ولی فقیه در ادامه افزود؛ از ترمز بریدن و شتاب برخی ها در داخل و مقامات آمریکا می شود به راحتی فهمید که این ها برای انتخابات برنامه دارند و میخواهند نتیجه مذاکرات را در انتخابات بگیرند . اما آمریکا فقط به آنها یک شکلات نشان میدهد! و مانند اینکه بخواهند بچه ها را با شکلات گول بزنند .
وی اضافه کرد : درسابقه آمریکا هست که آنها فقط شکلات را نشان می دهند و آرزوی گرفتن شکلات از آمریکا را برخی ها با خود به جاهایی می برند .

نفوذ دشمن درانتخابات  

وی در ادامه خطبه ها اظهار داشت : دشمن با شدت، نیرنگ ، کار و جلسه قصد نفوذ به کشور را دارد و می خواهند درانتخابات با حمایت و مدیریت برخی به کشور آسیب بزند ، که هوشیاری زیادی می طلبد ، باید به لیست های انتخاباتی و شعارهای که می دهند توجه کرد و افرادی که آمریکا ستیزترند را انتخاب کرد، نباید افرادی که شعار، رابطه با آمریکا را می دهند را برگزید . کاندیداها نیز باید صداقت ، درستی و پاک دامنی داشته باشند . در قصه پسا تحریم نیز باید با رعایت قانون و مقرارات ، استقلال، غیرت وعقیده ما تحت تاثیر القائات شیطانی دشمن ضعیف نشود و پرچم دین واستلال کشور برافراشته تر بماند .

دستگیری سربازان آمریکا یی برای ما عزت آفرین برای آنها خفت بخش بود

آیت اله عابدینی با اشاره به دستگیری سربازان متجاوزآمریکای در آب های خلیج فارس گفت :این دستگیری و بالا بردن دست آنها به نشانه تسلیم و عذر خواهی آنها برای آمریکا ذلت وخفت داشت ، برای ما نیزافتخارآفرین بود. آمریکایی ها گفتند، که مرتکب اشتباه شده ایم اما ما اعتقاد داریم با اهداف از پیش تعین شده قصد محک ما را داشتند اما با پاسخ عزتمندانه نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روبرو شدند . هم این دستگیری عزتمندانه بود و هم تحقیق و بررسی و برخورد اسلامی با آنها در استراحگاه و آزاد کردن آنها .ما اطمینان داریم آمریکایی ها به عهد و پیمان خود وفا دارنخواهند ماند.

یاد آوری مناسبت ها 

عابدینی در ادامه با گرامیداشت ولادت اما م حسن عسگری و ولادت حضرت معصومه وشخصیت گرانقدرعبدالعظیم حسنی گفت : با آمدن سفیران هدایت به تهران و فارس و قم سبب شد که مردم ایران ولایتی ببار آمده و ارادتمند به اهل بیت(ع) باشند وی به نقش برجسته امام حسن عسگری نیز اشاره و آن را زمینه ساز ولایت امام عصر دانست و گفت : معرفی نواب امام زمان وآشناکردن مردم با وطایف از اقدامات موثر امام حسن عسگری بود . و همین امرباید ما را نسبت به وظیفه و تابیعت از نایب برحق امام زمان حضرت امام خامنه ای آشنا ترکند.
قرار داد کمپ دیوید وفرار شاه

وی در ادامه به سالروز قرارداد کمپ دیوید در سال 53 اشاره کرد وافزود: این قرارداد ننگین توسط انورسادات خائن در اثر خیانت ، رعب ووحشت از دشمن تحت تاثیر القائات آمریکا صورت گرفت و همین قرارداد ننگین کشور مصر، که دشمن اسراییل بود را تبدیل به دوست اسراییل کرد . اما برخی با افتخاربدنبال بستن قرارداد با آمریکا هستند و قصد فهمیدن و شناخت دشمن را ندارند .
وی در ادامه به سالروز فرار شاه نیز اشاره و گفت : زندگی شاه خائن باید برای برخی ها عبرت آموز باشد و بدانند که پایان هر ظلم و خیانت فرار با خفت و ننگ است . این شاه که به آمریکا خدمت زیادی کرده بود ، کشورآمریکا حتی بعد از فرار یک خانه به این نداد تا زندگی کند. و این سرنوشت و فرار با خفت باید برای برخی ها عبرت آموز و همراه با پند باشد.

 برگزاری بیست و چهارمین اجلاسیه سراسری نماز

خطیب جمعه در پایان سخنانش به برگزاری اجلاسیه نماز در استان قزوین را مثبت دانست و گفت ،این اجلاسیه هر سال در یک استان توسط حاج آقا قرائتی نماینده ولی فقیه در ستاد نمازبرگزار می شود و امسال هم استان قزوین میزبان آن هست ، باید همه مردم و مسئولین دراجرای هر چه باشکوه تراین اجلاسیه مهم در بحث خدمات و نظافت شهرو فراهم کردن مقدمات آن کمک کنند ویک اجلاسیه خوب برگزار شود .

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان