۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۸۶ دانش‌آموز در آزمون المپیاد علمی ثبت نام کرده‌اند
کد خبر: ۱۲۹۳۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

​معاون آموزش متوسطه استان قزوین خبر داد

۸۶ دانش‌آموز در آزمون المپیاد علمی ثبت نام کرده‌اند

​معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به ثبت نام ۸۶ دانش‌آموز از مناطق استان در آزمون المپیاد علمی گفت: انتظار می رود با پیگیری و تلاش مسئولین مناطق، آمار ثبت نام دانش‌آموزان در این آزمون پیش از پایان زمان ثبت نام، افزایش یابد.

 ۸۶ دانش‌آموز در آزمون المپیاد علمی ثبت نام کرده‌اند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سعید پاینبرد، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به آزمون المپیادهای علمی گفت: ثبت نام مرحله اول آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی از صبح روز شنبه 19 دی ماه آغاز شده است.

وی افزود: این آزمون ویژه دانش‌آموزان پایه دوم و سوم متوسطه دوره دوم، هنرستان‌ها فنی و حرفه ای و کاردانش استان در هفت رشته کامپیوتر، شیمی، نجوم، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک و ادبیات برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه استان خاطرنشان کرد: ثبت نام آزمون از روز شنبه 19 دی ماه آغاز و پایان وقت اداری روز چهارشنبه 30 دی ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید، با توجه به اینکه این زمان قابل تمدید نخواهد بود، لذا دانش‌آموزان به موقع نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

پاینبرد خاطرنشان کرد: تاکنون 86 دانش‌آموز از مناطق استان در آزمون المپیاد علمی ثبت‌نام کرده‌اند که شامل ناحیه یک قزوین با آمار 41 نفر، ناحیه دو قزوین با آمار 4 نفر، تاکستان با آمار 3 نفر، ضیاءآباد با آمار 35 نفر و طارم سفلی با آمار 3 نفر می‌باشند.

معاون آموزش متوسطه استان تصریح کرد: در سایر مناطق استان هنوز هیچ ثبت نامی صورت نگرفته است که انتظار می رود با پیگیری و تلاش مسئولین مناطق آمار ثبت‌نام دانش‌آموزان در این آزمون قبل از اتمام زمان ثبت نام، افزایش یابد.

پاینبرد اضافه کرد: پيگيري و اطلاع رسانی به والدین و دانش‌آموزان به منظور ثبت نام در آزمون المپیاد علمی و شركت حداكثري دانش‌آموزان مناطق استان از اهداف آموزش متوسطه استان می‌باشد.

گفتنی است؛ دانش‌آموزان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی به آدرس http://azmoon.srttu.edu نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، همچنین مدیران مدارس می‌توانند دانش‌آموزان را به صورت گروهی با وارد شدن به سایت مذکور ثبت نام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه ثبت نام http://azmoon.srttu.edu به صورت الکترونیکی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان