۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نقشه هواداران اسپانیول علیه پیکه عملی نشد + عکس
کد خبر: ۱۲۹۳۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در دربی کاتالان‌ها

نقشه هواداران اسپانیول علیه پیکه عملی نشد + عکس

هواداران اسپانیول نقشه‌ای علیه مدافع بارسلونا داشتند که نتوانستند آن را عملی کنند.

نقشه هواداران اسپانیول علیه پیکه عملی نشد + عکس
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موفق شد در ورزشگاه پاور اِیت با نتیجه 2 بر صفر بر اسپانیول غلبه کند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 6 بر یک صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کند.

دربی کاتالان که همیشه حساسیت‌های خاص خود را داشته، اخیراً تنش‌ در آن بیشتر شده است. پیش از بازی دو تیم منطقه کاتالونیا در جام حذفی، اسپانیول و بارسلونا در حالی در هفته هجدهم لالیگا در ورزشگاه پاور اِیت به تساوی بدون گل رضایت دادند که در چندین مقطع از بازی بازیکنان دو تیم با هم درگیری‌‎هایی پیدا کردند.

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا پس از پیروزی 4 بر یک آبی‌و‌اناری‌ها برابر تیم همشهری‌اش که چند روز پس از بازی لالیگایی دو تیم بود به هواداران اسپانیول تاخت و گفت: اسپانیولی‌ها مدعی هستند که اکثریتِ شگفت‌انگیز بشوند. البته امیدوارم که آنها این‌چنین اکثریتی نباشند که حتی نتوانستند شنبه شب (چند روز پیش از بازی رفت در مسابقات لالیگا) ورزشگاه‌شان را پر کنند. ببینیم که در بازی برگشت می‌توانند ورزشگاه‌شان را پر کنند!

هواداران اسپانیول هم که دلخوشی از پیکه نداشتند، قصد داشتند در این بازی از او استقبال ویژه‌ای کنند و یکی از آنها با سر بریده یک خوک در انتظار مدافع  بارسا بود تا سر موعد آن را به سمت مدافع ملی‌پوش آبی‌و‌اناری‌ها پرتاب کند. هر چند در نهایت این نقشه عملی نشد، چرا که لوئیس انریکه ترجیح داد پیکه را بازی ندهد و او را روی نیمکت نشاند.



انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان