۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قدردان ایثارگری‌های مدافعین حرم هستیم
کد خبر: ۱۲۹۳۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

قدردان ایثارگری‌های مدافعین حرم هستیم

شهردار قزوین گفت: رزمندگان مدافع حرم امروز با سخت‌ترین شرایط در سوریه با داعش مبارزه می‌کنند تا امنیت را به مردم این کشور هدیه کنند، ما قدردان ایثارگری‌های آنان هستیم.

قدردان ایثارگری‌های مدافعین حرم هستیم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، محمدرضا علی‌اکبربیک، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه مسعود نصرتی، شهردار قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی دیگر از مسئولین شهرداری قزوین با هاشم آذربایجانی، جانباز 25 درصد و از مجروحین مدافع حرم دیدار کردند.

در این دیدار، شهردار قزوین گفت: رزمندگان مدافع حرم امروز با سخت‌ترین شرایط در سوریه با گروه‌های تروریستی داعش مبارزه می‌کنند تا امنیت و آرامش را به مردم این کشور هدیه کنند، ما قدردان ایثارگری‌های آنان هستیم.

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و رشادت‌های بسیجیان و رزمندگان مدافع حرم، آرامش و آسایش به زندگی مردم سوریه در بیشتر مناطق این کشور برگشته و هر روز این وضعیت، رو به بهبود است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه امنیت کشور ما در سطح منطقه و جهان بی‌نظیر است، گفت: این امنیت را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس هستیم.

نصرتی افزود: امروز آرامش و آسایشی که در ایران حاکم هست به نحوی است که مردم ما علاوه بر اینکه از نظام خودشان محافظت می‌کنند، در بیرون از مرزهای سرزمین‌شان می‌توانند از سایر کشورهایی که دست نیاز به سوی جمهوری اسلامی بلند کردند، محافظت کنند.

در ادامه این دیدار، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز از رشادت‌های مجروحین مدافع حرم اهل‌بیت‌(ع)، در منطقه جنگی سوریه تقدیر کر د.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان