۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۷۴ هزار و ۷۵ نفر در پرسش مهر ۱۶ شرکت نمودند
کد خبر: ۱۲۹۳۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سالار قاسمی:

۷۴ هزار و ۷۵ نفر در پرسش مهر ۱۶ شرکت نمودند

سالار قاسمی گفت: تعداد شرکت کنندگان، ۳۴ هزار و ۳۵۷ نفر آقا و ۳۹ هزار و ۷۱۸ نفر خانم می باشند که در طرح پرسش مهر ۱۶ شرکت نمودند.

۷۴ هزار و ۷۵ نفر در پرسش مهر ۱۶ شرکت نمودند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر16 گفت: در شانزدهمین سال ارایه پرسش مهر از سوی رییس جمهوری و همزمان با آغاز سال تحصیلی95-94، دکتر روحانی این سوال را مطرح کرد که به نظر شما دانش آموزان عزیزی که سرمایه اصلی کشور ما هستید چه فرصت های جدیدی از لحاظ علمی، فناوری، دانش، اقتصادی و روابط ما با همسایگان و همچنین با دنیا به وجود آمده است؟ پس از پایان تحریم و ماه های آینده فرصت پیش روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت استفاده کنیم؟
وی افزود: اجرای طرح پرسش مهر با موضوع هسته ای نشان از این موضوع دارد که دولت تدبیر و امید و رییس جمهور محترم به نظر و رأی دانش آموزان و نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور اهمیت خاصی نشان می دهند، این موضوع نشان دهنده اهمیت امر تعلیم و تربیت و درگیر کردن ذهن دانش آموزان در موضوعات مهم کشور است تا در کنار فرآیند آموزش، در عرصه های مختلف بتوانند اظهار نظر کرده و در واقع نوعی زندگی اجتماعی را بیاموزند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: با آغاز سال تحصیلی95-94 و طرح سوال رییس جمهور محترم دولت تدبیر و امید، دستورالعمل مربوطه به مدارس ارسال شد، با اتمام فرصت دانش آموزان در مدارس استان برای تحویل آثار خود به مدرسه و منطقه، در مجموع تعداد 74075 نفر در پرسش مهر 16 شرکت نمودند.
ایشان اضافه کرد: در پرسش مهر 16 ، تعداد 36 هزار و 750 نفر دانش آموز پسر و 33 هزار و 112 نفر دانش آموز دختر شرکت نمودند، البته تعداد 313 نفر از معلمان و دانشجو معلمان خانم و 1245 نفر معلمان و دانشجو معلمان آقا نیز به همراه دانش آموزان در این طرح شرکت کردند.
قاسمی در ادامه گفت: از همه تعداد شرکت کنندگان، 34 هزار و 357 نفر آقا و 39 هزار و 718 نفر خانم می باشند که در طرح پرسش مهر 16 شرکت نمودند.
گفتنی است در هفته آینده کارشناسان مناطق 14 گانه استان در کنار داوران متخصص و متعهد، آثار برگزیده مناطق را داوری و منتخبین را برای حضور در مرحله استانی به دبیرخانه استانی ارسال می نمایند.

انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان