۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استفاده مدیران از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع است/ با خاطیان برخورد می‌شود
کد خبر: ۱۲۹۲۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در مصاحبه با صبح قزوین:

استفاده مدیران از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع است/ با خاطیان برخورد می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: هیچ مسئول و مدیر دولتی در مکانی که شائبه حمایت از جریان خاص سیاسی وجود دارد نباید حضور پیدا کند و با خاطیان برخورد می‌شود.

استفاده مدیران از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع است/ با خاطیان برخورد می‌شود
ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، در پاسخ به این سوال که آیا مدیران دولتی در ساعات غیرکاری می‌توانند در نشست‌های سیاسی با حضور کاندیداهای انتخابات شرکت کنند، گفت: در فضاهایی که ممکن است مورد سوءاستفاده قرار بگیرد مدیران دولتی اجازه حضور ندارند.
وی اذعان کرد: مسئولین دولتی فقط در صورتی می‌توانند در نشست سیاسی شرکت داشته باشند که خارج از ساعات کاری و در شهر دیگری برای نمونه کرج یا تهران به عنوان یک شهروند حضور پیدا کنند.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: اما هدف اصلی ما این است که هیچ کس حق ندارد از امکانات دولتی برای حمایت از کاندیدای انتخابات بهره ببرد.
وی ابراز کرد: هیچ مسئول و مدیر دولتی در مکانی که شائبه حمایت از جریان خاص سیاسی وجود دارد نباید حضور پیدا کند؛ اگر شما فضایی را سراغ دارید که با حضور مدیران دولتی این بهره برداری‌ها صورت گرفته به ما اطلاع دهید تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در ادامه درباره روند بررسی اعتراضات به نتایج هیئت اجرایی بیان کرد: هیئت‌های اجرایی در وقت تعیین شده نتایج را اعلام کردند.
وی در ادامه افزود: 153 نفر داوطلب در سه حوزه انتخابیه قزوین، تاکستان و بوئین زهرا ثبت نام کرده بودند که با انصراف 3 نفر و رد صلاحیت 15 نفر، تعداد این افراد به 135 نفر نیز تائید شدند.
رحیمی در پایان با بیان اینکه اعتراض به نتایج تائید صلاحیت‌ها حق قانونی نامزدهای انتخابات است، عنوان کرد: البته باید نتایج این اعتراضات از سوی هیئت نظارت استان پیگیری شود و با پذیرش این اعتراضات از سوی شورای نگهبان، هیئت اجرایی باید این نتایج را بپذیرد.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان